Re:pasta power 2003?
Moderators:JJ, Beheerders
Ik zie op een aantal franse paginas de Commencal Pasta Power 2003 voor minder dan 2000 euri!!
Weet iemand of die bike ook in Nederland ergens staat voor zo"n goede prijs? Of Belgie natuurlijk.
Weet iemand of die bike ook in Nederland ergens staat voor zo"n goede prijs? Of Belgie natuurlijk.
http://www.barracuda.beeen k. schreef: Ik zie op een aantal franse paginas de Commencal Pasta Power 2003 voor minder dan 2000 euri!!
Als ik me niet vergis is de pasta power 2003 daar ook als complete fiets te krijgen voor een goede prijs.
Heb juist een 2004 gekocht... jummie...
Maar je moet eens bellen naar de Nederlandse invoerder, of ze geen meer hebben staan van vorig jaar.
De Belgische invoerder (Astria bikes) zou er in ieder geval wel nog één of twee hebben, dan hangt het er vanaf welke maat je zou moeten hebben. Vraag je fietsenmaker of ie even belt ?
Ben er in ieder geval wel zeker van dat je nog een complete fiets gaat vinden voor +/- 2000 euro, ook in Benelux.
Die 2003 werden me aangeboden tegen 2100 euro. Ook niet slecht dacht ik he.
Maar je moet eens bellen naar de Nederlandse invoerder, of ze geen meer hebben staan van vorig jaar.
De Belgische invoerder (Astria bikes) zou er in ieder geval wel nog één of twee hebben, dan hangt het er vanaf welke maat je zou moeten hebben. Vraag je fietsenmaker of ie even belt ?
Ben er in ieder geval wel zeker van dat je nog een complete fiets gaat vinden voor +/- 2000 euro, ook in Benelux.
Die 2003 werden me aangeboden tegen 2100 euro. Ook niet slecht dacht ik he.
Wortel schreef:
Heb juist een 2004 gekocht... jummie...
Heb jij een Pasta Power......................................serieus?
En gij laat niks weten, niet via mail, niet via sms, niet via de telefoon, geen foto"s doorgestuurd, nikske?
Awel ik ben nieuwsgierig zur tettesmoel ( . )( . )

De pasta power 2004 is wat boven het budget. Is "tie het waard?
Hij zou wel heel goed staan in de garage langs mn xc-bike;
http://www.commencal.net/produit/detail ... =vtt&id=32#
Misschien nog ff sparen.
Hij zou wel heel goed staan in de garage langs mn xc-bike;
http://www.commencal.net/produit/detail ... =vtt&id=32#
Misschien nog ff sparen.
Heb frame only gekocht.
2004 vooral omdat die demper me beter lijkt (als er dan toch een luchtdemper in moet), heb niet al te veel vertrouwen in die Sid, al ken ik absoluut geen reet van dempers en de hele volgevederde zooi.
tweede reden voor het aankopen van een 2004 model: goud = pimp = goed gewoon. Ga "m afmonteren met een gouden stuurtje en in toekomst misschien nog gouden naafjes etc. Zullen wel zien.
En hij zou inderdaad ook goed staan langs mijn Commencal LBS-bmx...
Derde reden voor 2004 model-aankoop: kreeg "m enorm goedkoop, dus verschil tussen 2003 model met alles op en aan en deze met mijn eigen onderdelen was vrij groot, dus dacht ik: liever nieuw model, dan ben ik langer hip
@ links: snul.
2004 vooral omdat die demper me beter lijkt (als er dan toch een luchtdemper in moet), heb niet al te veel vertrouwen in die Sid, al ken ik absoluut geen reet van dempers en de hele volgevederde zooi.
tweede reden voor het aankopen van een 2004 model: goud = pimp = goed gewoon. Ga "m afmonteren met een gouden stuurtje en in toekomst misschien nog gouden naafjes etc. Zullen wel zien.
En hij zou inderdaad ook goed staan langs mijn Commencal LBS-bmx...
Derde reden voor 2004 model-aankoop: kreeg "m enorm goedkoop, dus verschil tussen 2003 model met alles op en aan en deze met mijn eigen onderdelen was vrij groot, dus dacht ik: liever nieuw model, dan ben ik langer hip

@ links: snul.
Zou dan een pizza powerrr 2004 kopen. Is beter afgemonteerd dan een pasta powerrr 2003 en qua frame net zo goed. Prijs: iets meer dan 2000 euri. Is mijn natte droom btw :P
Werkelijk? Ik weet nog niet zoveel van onderdelen en zo, maar ik had gedacht dat die van de Pasta "03 beter zouden zijn als de Pizza "04.
Overigens hebben enkele financiele tegenvallers me doen besluiten om voorlopig nog maar even te wachten met aankoop. Ik hoop aan het einde van het jaar toch een mooie freeride-fiets aan te schaffen. Een commencal zal het wel worden, echt prachtige fiets.
Overigens hebben enkele financiele tegenvallers me doen besluiten om voorlopig nog maar even te wachten met aankoop. Ik hoop aan het einde van het jaar toch een mooie freeride-fiets aan te schaffen. Een commencal zal het wel worden, echt prachtige fiets.
Ben ook niet zo overtuigd van de afmontage van die pizza power, alleen dat dat ding een wat steviger vork heeft, mijn gedacht.
Maar verder: velgen niet zo geweldig op de pizza, en alle andere onderdelen dacht ik een stapje lager te zijn dan pasta 2003.
Wat misschien wél een tip is, maar ik weet niet in hoeverre dat nog verkrijgbaar is: ze hebben op het einde van 2003 ook een pasta power waarvan je zou kunnen zeggen dat die heavy duty is. Was afgemonteerd met een coil shock (denk een Rock Shox) en een vette Z1.
Wie weet vind je die ook nog wel voor een prikkie.
Maar verder: velgen niet zo geweldig op de pizza, en alle andere onderdelen dacht ik een stapje lager te zijn dan pasta 2003.
Wat misschien wél een tip is, maar ik weet niet in hoeverre dat nog verkrijgbaar is: ze hebben op het einde van 2003 ook een pasta power waarvan je zou kunnen zeggen dat die heavy duty is. Was afgemonteerd met een coil shock (denk een Rock Shox) en een vette Z1.
Wie weet vind je die ook nog wel voor een prikkie.
Thanx voor de tip. Helaas zal ik er nog even mee moeten wachten, zolang maar een plaatje op mn desktop.