Hoi,
ik heb besloten om een fiets te kopen bij bike-discount in Duitsland
http://www.bike-discount.de/www/artikel ... steller=52
jammer genoeg kan ik niet zo goed duits dus,
- Weet iemand hoe men hier te werk gaat ?
- Als je bij de fiets die je wil op de pagina op kaufen drukt en je besteld de fiets word hij dan verzonden ? of kan je hem dan nog ophalen ?
- hebben ze de verschillende moddellen op voorraad in stock, zodat ik er naartoe kan rijden en hem direct mee kan nemen?
Of hoe werkt zo"n aankoop in Duitseland?
wie heeft er ervaring mee bij bike discount ?
aankoop in duitsland
Moderators:JJ, Beheerders
Re: aankoop in duitsland
Stuur gewoon een email in het engels naar bikediscount met je vragen. ik heb bij Hibike in duitsland een prima``ik spreek geen duits relatie`` gewoon al je vragen in het engels doen, desnoods verontschuldig je je nog voor je ontbrekende duitschzzzz.... Ik heb bij hibike een complete fiets besteld, de garantie en vragen zijn gewoon per email afgehandeld, werd ook netjes door de posterijen in de orginele kona doos bezorgd..ik heb alleen goede ervaringen met kopen in duitsland.
Sucses,
Elvis
Sucses,
Elvis
H&S Bike-discount levert alleen als je het geld overmaakt naar hun bankrekening.Ik ben al een paar maal in Bonn geweest (de winkel) en die is zeer de moeite waard(veel aanbiedingen, al kun je daar niet pinnen of met creditkaart betalen).Over hun Radon-frames kan ik alleen zeggen dat ze er netjes uitzien (Made in Taiwan, geloof ik), niks bijzonders.Wanneer je van plan bent om bij hun een Univega, Cube of Rocky Mountain te kopen .. zou ik ff langsgaan, want ze hebben niet alle maten.
Heb net als ELVIS bij HiBike gekocht en het voordeel is dat je daar met creditkaart kunt betalen, werd snel geleverd (want op voorraad, altijd vragen) en hoefde zelfs de versnellingen niet eens af te stellen.
Heb net als ELVIS bij HiBike gekocht en het voordeel is dat je daar met creditkaart kunt betalen, werd snel geleverd (want op voorraad, altijd vragen) en hoefde zelfs de versnellingen niet eens af te stellen.
crooswijk schreef:
Hi-bike levert alleen als je het geld overmaakt naar hun bankrekening.
Je bedoelt denk ik Bike-discount ?
oeps ...
Ge-edit bij deze ... (maakt écht meer kapot dan je lief is ....) :P
Ge-edit bij deze ... (maakt écht meer kapot dan je lief is ....) :P