Roeien met de riemen die je hebt.
Moderators:JJ, Beheerders
Jongens stop nou met lullen over nieuwe spullen enz.Ga gewoon oevenen op je oude bike,het is toch veel stoerder dan goed fietsen op een krot,dan afgaan op een vette downhiller.Dus de tip van het JAAR niet LULLEN maar fietsen.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Fietsen met de fiets die je hebt.
Ik snap niet waarom je dit hier neer zet. Dit hoort onder het cafe. 
En voor de rest iedereen mag nieuwe onderdelen kopen en monteren als hij dat wil, en daarover lullen.
Rinse
Fietsen met de fiets die je hebt vindt ik als titel wat beter. Maar dat is persoonlijk!!!

En voor de rest iedereen mag nieuwe onderdelen kopen en monteren als hij dat wil, en daarover lullen.
Rinse
Fietsen met de fiets die je hebt vindt ik als titel wat beter. Maar dat is persoonlijk!!!
Re:Roeien met de riemen die je hebt.
...klinkt als een gevaletje fietsnijd. Kan jou het wat schelen...?!
leuk toch om over nieuwe onderdelen en fietsen te praten?
Magoe, dat soort onzin kraam je ook alleen uit als je groen ziet van jaloezie..

Laat me raden. U bent lid van de stichting consuminderen....
Lees even de forumvoorwaarden A.U.B.
Lees even de forumvoorwaarden A.U.B.
Ik wist dat jullie zo zouden reageren,ha ha.Ik zeg dit alleen om betere rijders te maken en om de denk wijze te sturen van de meeste van jullie want het gaat te veel over materiaal dan het fietsen zelf,de ene heeft een mooiere bike dan de ander,who cares! Just RIDE gasten.
-
-
- Forumbeheerder
not too snobby kids
pietje heeft gelijk, maar da wil ni zeggen dat we er ni over kunnen/mogen lullen he.
Want wie zegt van de mensen die hier zitten hoeveel ze al dan ni op de velo zitten.
klik
pietje heeft gelijk, maar da wil ni zeggen dat we er ni over kunnen/mogen lullen he.
Want wie zegt van de mensen die hier zitten hoeveel ze al dan ni op de velo zitten.
klik