achtervering ja, voorvering nee?
Moderators:JJ, Beheerders
ik zag een vent op de baan die reed met een fiets waar alleen achtervering opzat. dus helemaal geen voorvering niks, ook geen heaksho oid. Gewoon kaal, is hij gek of is dat slim?
:P
:P
-
Re:achtervering ja, voorvering nee?
Tjaaa gek of slim ... is een erg dunne lijn 
Maar ik kan me wel herinneren dat ik ooit een folder van American Eagle heb gezien en daarin stond toen ook een bike met alleen achtervering.
Ik heb het hier wel over een kleine tien jaar geleden!!

Maar ik kan me wel herinneren dat ik ooit een folder van American Eagle heb gezien en daarin stond toen ook een bike met alleen achtervering.
Ik heb het hier wel over een kleine tien jaar geleden!!
Cannondale heeft dat ook gehad een tijdje geleden alweer, werd je overigens erg zeeziek van.
Optie a) Gek.
Proflex had dat in het begin ook .Achtervering dus.En toen de geveerde Flexstem, en daarna de voorvering.
same voor Mountain Cycle...
Het is ook eigenlijk het meest logische, alleen achtervering. Met voorvering alleen heb je 3% extra rendement, alleen achtervering 10% extra en beide geeft nog meer extra rendement. Waarom dan toch in eerste instantie alleen de voorvering populair geworden is weet niemand
Ws weer zo"n Video2000 vs VHS verhaal.
PS: pin me niet vast op de percentages, dit heeft ooit in de Bike gestaan....

PS: pin me niet vast op de percentages, dit heeft ooit in de Bike gestaan....
BoXXerBill schreef:
Proflex had dat in het begin ook .Achtervering dus.En toen de geveerde Flexstem, en daarna de voorvering.
Zo eentje heb ik ook nog een blauwe maandag gehad.
Ik had een antraciet met gifkikkergroene!