Kona importeur
Moderators:JJ, Beheerders
Kent iemand de Kona importeur voor Nederland of de Benelux.
-
Re:Kona importeur
is er dacht ik niet... ook op de bike motion komt er iemand uit monaco van kona.. maar ik kan het mis hebben hoor
Importeur zit idd in Monaco, voor heel Europa.
adres is wel te achterhalen.
maar je kunt ook gewoon naar de dealer gaan toch?
adres is wel te achterhalen.
maar je kunt ook gewoon naar de dealer gaan toch?
Waar ze kona verkopen (b2b) kun je eens navragen. Als je een bike van Kona wilt kopen die niet op de b2b site staat kan je ook via hun kopen as het goe is. Zolang ze kona leveren kunnen ze aan alles bijna komen. Een vriend van me werkt bij Kona, van die heb ik de informatie.
Heb het mailadres van de Nederlandse contactpersoon...
werk zelf ook bij een fietsenzaak en we hadden een klant met een vraag over Kona en ben zelf ook zeer geinteresserd in een kona. Vandaar. Op internet kan ik het mailadres wel achterhalen, maar staat verder niks over de importeur vermeld.
Snappiknie: Dan mail je hem toch?
De importeur in Nederland kun je bereiken onder:
tom@konaworld.com
Hij komt hier uit Limburg en is sinds kort werkzaam voor Kona. Hij staat ook officiëel achter op de kona 2004 catalogus.
tom@konaworld.com
Hij komt hier uit Limburg en is sinds kort werkzaam voor Kona. Hij staat ook officiëel achter op de kona 2004 catalogus.
heb van verschillende mensen gehoord dat "t een jongen is met veel knowhow...............kan dus nog een serieus gebeuren worden, dat Kona in Nederland.
-
wordt tijd! thanks voor het mail adres, ga er eens een mailtje aan besteden.. ;D
Kona was goed vertegenwoordigd op BikeMotion, ook Tom was er en zelfs Dan (mr KONA himself) toffe gast.
Eindelijk weer KONA in Nederland
Eindelijk weer KONA in Nederland