Santos (en S-TEC)
Moderators:JJ, Beheerders
Beste Bikers,
Ik ben al een tijd op zoek naar een goede mountainbike voor stads gebruik, op en neer naar werk (50 km) en in de vakantie de bossen in.
Mijn voorkeur gaat uit naar Santos omdat ik daar goede berichten over heb gehoord. Ik heb er ook aan gedacht om een fiets in Duitsland te kopen (S-TEC) en ik vroeg me af wie me kan aanbevelen wat te doen: waar een Santos te kopen (verkoopt S-TEC deze onder de naamTW:0.5), uberhaupt een Santos te kopen, misschien een mountainbike in het buitenland te kopen (goedkoper?), welke specificaties, enz, enz.
Niet onbelangrijk: mijn budget is ongeveer 1200 euro en 1.75 meter.
Bedankt voor alle info want alles is welkom,
Mvg. Lucien
Ik ben al een tijd op zoek naar een goede mountainbike voor stads gebruik, op en neer naar werk (50 km) en in de vakantie de bossen in.
Mijn voorkeur gaat uit naar Santos omdat ik daar goede berichten over heb gehoord. Ik heb er ook aan gedacht om een fiets in Duitsland te kopen (S-TEC) en ik vroeg me af wie me kan aanbevelen wat te doen: waar een Santos te kopen (verkoopt S-TEC deze onder de naamTW:0.5), uberhaupt een Santos te kopen, misschien een mountainbike in het buitenland te kopen (goedkoper?), welke specificaties, enz, enz.
Niet onbelangrijk: mijn budget is ongeveer 1200 euro en 1.75 meter.
Bedankt voor alle info want alles is welkom,
Mvg. Lucien
Re:Santos (en S-TEC)
Bij s-tec zijn goede fietsen te krijgen. Je zit alleen met het vervoer heen en terug te kijken.
Voor een (heel) sjieke mountainbike zou ik toch wel hier kijken.
Rock Shox Duke XC U-turn
Shimano LX
Shimano XT Schaltwerk
Magura Julie
Mavic
Ritchey Parts
Conti Explorer
Rahmen
ALU 7005 double butted
pulverbeschichtet
Austauschbares Ausfallende
Ausfallende CNC gefräst
S-Bend Hinterbau verstärkt
Scheibenbremsaufnahme
Gusset
Farbe
grau schwarz matt
Grössen
17"/19"/21"
€ 1099 ,-
In jou geval komt een 17 inch errug goed van pas, en dan heb je ook nog geld over voor goede fietsschoenen (ook niet onbelangrijk) en een helm bijvoorbeeld.
Voor een (heel) sjieke mountainbike zou ik toch wel hier kijken.
Rock Shox Duke XC U-turn
Shimano LX
Shimano XT Schaltwerk
Magura Julie
Mavic
Ritchey Parts
Conti Explorer
Rahmen
ALU 7005 double butted
pulverbeschichtet
Austauschbares Ausfallende
Ausfallende CNC gefräst
S-Bend Hinterbau verstärkt
Scheibenbremsaufnahme
Gusset
Farbe
grau schwarz matt
Grössen
17"/19"/21"
€ 1099 ,-
In jou geval komt een 17 inch errug goed van pas, en dan heb je ook nog geld over voor goede fietsschoenen (ook niet onbelangrijk) en een helm bijvoorbeeld.
Er is wel degelijk verschil tussen de S-TEC en Santos, uiterlijk komen ze overeen, maar volgens Robbert van Santos zijn er meer verschillen. Neem maar eens contact met hem op.
Maar het is gewoon zo dat de S-TEC frames een stuk voordeliger zijn, en het zijn mooie frames/fietsjes..
Maar het is gewoon zo dat de S-TEC frames een stuk voordeliger zijn, en het zijn mooie frames/fietsjes..
-
- Contacteer:
met 175 is 17" volgens mij niet al te groot hoor. ik denk dat een 19 " ook "klein"genoeg moet zijn. Maar goed dat moet je zelf maar proberen.
Ik 180 lang zou geen 17 "willen hebben hoor
-
Er was afgelopen zaterdag (en denk nog steeds) bij S-Tec een actie dat alle Street Tec frames van 2003 (of 2002.. bind me er niet op vast) 99 euro waren. Dus ook het duurste model.
V.
V.
FREAKaZOID schreef:
met 175 is 17" volgens mij niet al te groot hoor. ik denk dat een 19 " ook "klein"genoeg moet zijn. Maar goed dat moet je zelf maar proberen.
Nu ik ff er over nadenk.. idd... heb 19 inch en ben net geen 185... dan zou ie toch een 18 moeten hebben...
ben ook 1.85 en heb 19 ";
18" maggie wel hebben
dusssss©
18" maggie wel hebben
dusssss©
-
Ik ben 1.80 meter en heb een 18 inch.
V.
V.