hahahaha eerst maar eens de ketting goed spannen....

wacht maar af. In mijn schuurtje ( ver weg van alle hippe shizzle) is iets aan het brouwen.
Moderators:JJ, Beheerders
Aan de banden te zien heeft ie al genoeg modder gezen!willem12 schreef:Wanneer gaat hij de modder in ?
Nee dit hoort gewoon zo op een new-oldschool gebakkie. Dus dropbar onlyPieter! schreef:Ik snap het stuur niet. Bij zo'n set-up moet je meeste tijd in de beugels hangen, daarom monteer je dat stuur zo hoog. OK. Maar waarom dan niet een Mary of een H-Bar gemonteerd? Zelfde handpositie als de beugel van het racestuur, zonder dat je zo'n ultrahoge stuurpen nodig bent.
Gelukkig is er dus niet zoiets als "de 29er rijder". Er bestaan er wel een paar die wat fundamentalistisch ingesteld zijn, maar gelukkig is er altijd nog zoiets als eigen keuzePerik schreef:Hoort zo? Ik dacht dat 29er rijders wars waren van conventie en van wat hoort?
![]()
Je zou het haast denken... gelukkig is mijn motto tegenwoordig als een der fundamentalisten een opmerking maakt 'dat laten we JeroenK wel oplossen'JeroenK schreef:Gelukkig is er dus niet zoiets als "de 29er rijder". Er bestaan er wel een paar die wat fundamentalistisch ingesteld zijn, maar gelukkig is er altijd nog zoiets als eigen keuze.