
Bikeporn (warning not for droolers, wankers and snotbellen)
Moderators:JJ, Beheerders

zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
oja, dank u meneer Akkermans !
we hebben een trauma overgehouden met de crank keuze, Rob had bijna het geweer uitgehaald !
we hebben een trauma overgehouden met de crank keuze, Rob had bijna het geweer uitgehaald !
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
Hmmmz, geen vering, geen 8" schijven, geen gravity dropper... What a worthless piece of crap! En dat uitzicht... I just trew up a little in my mouth!
kortom: wat een droomscheurijzer! Ga je nu strijbos achterna bij jou dan in de reeks gepensioneerden zonder contract?!
Greetz
bettes

kortom: wat een droomscheurijzer! Ga je nu strijbos achterna bij jou dan in de reeks gepensioneerden zonder contract?!
Greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
hij is vooral voor hier in de living te hangen
dit is kunst, ware kunst
(Noordkaap, Stijn Meuris)
dit is kunst, ware kunst
(Noordkaap, Stijn Meuris)
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
Dat is nu eens exact de bikediscipline waar hij voor gemaakt is!Plons schreef:hij is vooral voor hier in de living te hangen
Lang op moeten wachten eigenlijk?
Greetz
bettes
Die crankkeuze lijkt me toch goed! Mischien op mijn volgende bike iets in die naard zetten...
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Gaaf! Materieel van het fijnste, natuurlijk...
Voor mij qua positie een beetje teveel mtb-approach: setback thomson en korte stuurpen, gekoppeld aan een beetje een rare stuurbocht (wat is dat?) en - dat hoor je me niet zo snel zeggen - beetje teveel omhoog gerichte sti's. Dat met de berg spacers onder en op de vork. Als dat je positie is, kan je dat met een custom IF natuurlijk anders oplossen. Weet alleen niet offie custom voor jou gemaakt is, natuurlijk.
Maar: horses for courses... Allicht zijn jouw courses wat anders dan het typische cx-rondje. Als dit jouw positie is, top! Esthetisch had ik een wat lagere en meer voorwaarts gerichte positie mooier gevonden. Verder is het een HELE fijne en evenwichtige selectie van spulletjes, die samen een superfiets maken.

Voor mij qua positie een beetje teveel mtb-approach: setback thomson en korte stuurpen, gekoppeld aan een beetje een rare stuurbocht (wat is dat?) en - dat hoor je me niet zo snel zeggen - beetje teveel omhoog gerichte sti's. Dat met de berg spacers onder en op de vork. Als dat je positie is, kan je dat met een custom IF natuurlijk anders oplossen. Weet alleen niet offie custom voor jou gemaakt is, natuurlijk.

Maar: horses for courses... Allicht zijn jouw courses wat anders dan het typische cx-rondje. Als dit jouw positie is, top! Esthetisch had ik een wat lagere en meer voorwaarts gerichte positie mooier gevonden. Verder is het een HELE fijne en evenwichtige selectie van spulletjes, die samen een superfiets maken.
fiets is enkel custom op het gebied van gebruik van buizen (diktes en toestanden, ik vroeg ook specifiek een meer sloping frame)
de fotos werden gemaakt voor dat ik op de fiets had gereden aangezien ik met een blessure zit kan ik hem niet echt aan de tand voelen, maar de eerste rit merkt ik wel dat hij veel beter (comfortabeler) rijdt als mijn cannondale (duh !) maar dat hij vooral scherper stuurt.
het stuur stond helemaal verkeerd, dus dat is al aangepast
de set back zadelpen zit er in omdat mijn rechte er nog niet was
de korte stuurpen is wel een reden voor :
ik merkte namelikjk dat de meeste toppers in belgie allemaal korter waren gaan zitten
reden : op technische parkoeren blijf je dan ook konstant op de grips van de versnellingen zitten
ik merkte gisteren al op in mijn uurtje rijden op een echt cx parkoer dat dat inderdaad waar is, ik rij nu constant op de grip waar dat ik voordien veel op het "rechte" stuk van het stuur reed
ik rij trouwens nooit op cx parkoers, ik rij met de cx gewoon dezelfde plonstrails als met de mtb en trust an old fart, dat kom je niet tegen op een cx wedstrijd
de hoogte van de stuurpen is inderdaad vrij hoog, maar wij wouden geen risico nemen met hem direct op maat te zagen
korter kunnen we altijd gaan, langer niet
de fotos werden gemaakt voor dat ik op de fiets had gereden aangezien ik met een blessure zit kan ik hem niet echt aan de tand voelen, maar de eerste rit merkt ik wel dat hij veel beter (comfortabeler) rijdt als mijn cannondale (duh !) maar dat hij vooral scherper stuurt.
het stuur stond helemaal verkeerd, dus dat is al aangepast
de set back zadelpen zit er in omdat mijn rechte er nog niet was
de korte stuurpen is wel een reden voor :
ik merkte namelikjk dat de meeste toppers in belgie allemaal korter waren gaan zitten
reden : op technische parkoeren blijf je dan ook konstant op de grips van de versnellingen zitten
ik merkte gisteren al op in mijn uurtje rijden op een echt cx parkoer dat dat inderdaad waar is, ik rij nu constant op de grip waar dat ik voordien veel op het "rechte" stuk van het stuur reed
ik rij trouwens nooit op cx parkoers, ik rij met de cx gewoon dezelfde plonstrails als met de mtb en trust an old fart, dat kom je niet tegen op een cx wedstrijd
de hoogte van de stuurpen is inderdaad vrij hoog, maar wij wouden geen risico nemen met hem direct op maat te zagen
korter kunnen we altijd gaan, langer niet
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
-
- Berichten:231
- Lid geworden op:do aug 24, 2006 10:54 pm
Hahahaha,
ja die boutjes
heel eenvoudig : de originele boutjes zijn heel anders die dichten af
zoals deze (genomen van mijn froglegs, die ik toch niet gebruikt)
maar geef toe : de remmen staan daar skitterend op
ja die boutjes
heel eenvoudig : de originele boutjes zijn heel anders die dichten af
zoals deze (genomen van mijn froglegs, die ik toch niet gebruikt)
maar geef toe : de remmen staan daar skitterend op
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
-
- Berichten:231
- Lid geworden op:do aug 24, 2006 10:54 pm
Helemaal mee eens.Plons schreef:Hahahaha,
ja die boutjes
heel eenvoudig : de originele boutjes zijn heel anders die dichten af
zoals deze (genomen van mijn froglegs, die ik toch niet gebruikt)
maar geef toe : de remmen staan daar skitterend op
Zoals ik al eerder zei; tis een eer voor de remmetjes om op deze instant classic te mogen meerijden. Happy trails.