Scott Frame??
Moderators:JJ, Beheerders
-
Voor als je nog een paar dezelfde stickers voor op het frame wilt hebben
Die sind nur 5,99 Euro
http://cgi.ebay.de/Scott-aufkleber-set- ... dZViewItem

Die sind nur 5,99 Euro
http://cgi.ebay.de/Scott-aufkleber-set- ... dZViewItem
-
Dit is dus echt geen scott frame; zoek op de scott site mar een seen kader dat er zo uitziet, in de sitemap van de site kun je terug naar 2000 alle frames vanaf die tijd kun je daar bezichtigen!
Je hebt gewoon een noname frame gekocht, weliswaar opnieuw gespoten, met een paar transfers erop van scott! bummer.....maar ik las dat je toch alleen op de weg gaat fietsen hiermee, dus dat frame zal het wel houden.
ander frame? instapframes van: cube frames 160 euro (bikesport.nl)
Je hebt gewoon een noname frame gekocht, weliswaar opnieuw gespoten, met een paar transfers erop van scott! bummer.....maar ik las dat je toch alleen op de weg gaat fietsen hiermee, dus dat frame zal het wel houden.
ander frame? instapframes van: cube frames 160 euro (bikesport.nl)
hey dank voor reactie,
maaruh t was alweer een gedateerd topic.
'T hele plan is gewijzigd, fiets is verkocht voor weinig omdat ik niet kon garanderden(het is idd geen scott maar een KTM schijnt, iig geen meuk) wat het was en ben nu bezig met het opbouwen van o.a. een mtb en een race fiets naast mn street en trial.
En btw. ik heb een hekel aan cube
Grtz.
Rubenio
'T hele plan is gewijzigd, fiets is verkocht voor weinig omdat ik niet kon garanderden(het is idd geen scott maar een KTM schijnt, iig geen meuk) wat het was en ben nu bezig met het opbouwen van o.a. een mtb en een race fiets naast mn street en trial.
En btw. ik heb een hekel aan cube

Grtz.
Rubenio
-
dat is zelfs geen ktmRubenio schreef:hey dank voor reactie,
En btw. ik heb een hekel aan cube![]()
Grtz.
Rubenio
maar een no name frame van 13 in een dozijn made in taiwan
die kerel die jou dat frame heeft verkocht heeft je goed bij kl*ten en blijft je maar verhaaltjes wijsmaken
morgen is het mss een cannondale dat herlakt is
ik heb het hele frame niet meer hoorOld Manitou schreef: dat is zelfs geen ktm
maar een no name frame van 13 in een dozijn made in taiwan
die kerel die jou dat frame heeft verkocht heeft je goed bij kl*ten en blijft je maar verhaaltjes wijsmaken
morgen is het mss een cannondale dat herlakt is

ik heb m verkocht en vermeld dat ik niet wist wat het was en toen is er een koper gekomen die er wel scott-lasvormen in zag.
dus wat maakt het mij nu nog uit? ik heb duidelijk vermeld dat ik niet wist wat het was er is een koper gekomen en ik heb m verkocht tegen de prijs waartegen ik m heb ingekocht dus voor mij bestaat er helemaal geen probleem meer.