Fiets, Sept92

AllTerrainBike magazine, Mei93
Moderators:JJ, Beheerders
M. had ook een botje in haar lichaam dat er na die crash het zelfde uitzag als die suspenders. Auw.Plons schreef:
hou u vast,
deze fiets was bereden door de vriendin van Dirk Jan...
Ik schat '93?BROMTJE schreef:Van welk jaar is deze Plons?
Yeti uit Taiwan?Elevation12,000 schreef:499 piek voor een setje remgrepen is inderdaad geen kattepies
Een nwe ARC vragen ze vandaag de dag zeker niet het equivalent van 4300 gulden voor. Zag laatst dat ze voor 2007 dan ook in Tw in elkaar gelast worden. Niet dat die jongens niet kunnen lassen, maar als je the real thing wil kan je dus beter nog Herting aanschieten voor een 3D
Een oude ARC gaat voor zo'n 200 euro op Marktplaats (althans dat deed de laatste die ik verkocht zag worden - zo'n 2 jaar geleden)
From the Yeti site.Fast schreef:Yeti uit Taiwan?Elevation12,000 schreef:Een nwe ARC vragen ze vandaag de dag zeker niet het equivalent van 4300 gulden voor. Zag laatst dat ze voor 2007 dan ook in Tw in elkaar gelast worden. Niet dat die jongens niet kunnen lassen, maar als je the real thing wil kan je dus beter nog Herting aanschieten voor een 3D
Een oude ARC gaat voor zo'n 200 euro op Marktplaats (althans dat deed de laatste die ik verkocht zag worden - zo'n 2 jaar geleden)