R@coon schreef:
[BOSS schreef:
[R@coon schreef:
[
Dus koop je een nieuwe.....?!? Ja dan kost het opeens allemaal wel veel geld.
Knappe vent die een frame met deze specificaties 2dehands vind.
Maar als jij wat weet hou ik me aanbevolen.
dussssss©
Mocht ik iets tegen komen ben je de eerste (uiteraard). Maar wat ik bedoelde te zeggen (daar betrap ik mezelf namelijk nogal eens op als de advertensies in BIKE aan het doorbladeren ben..) is dat ipv dat we ons verlekkeren aan nieuwe fietsen en wegdromen bij gedachtes als "zal ik zo"n bike kopen of toch maar..." we maar eens dat blad dicht moeten slaan en gewoon genieten van de Nederlandse 50% kans op regen, maar dan wel op de fiets met een muziekje op!!
2e hands of nieuw...je kan ook gewoon geen nieuwe kopen.
anyway, fiets-zè
ps. dit is niet bedoeld als zo"n "denk-daar-maar-eens-over-na-verhaal" daar heb ik namelijk gruwelijk de schurft aan.
ik begrijp precies wat je bedoeld. Eigenlijk is het ook allemaal onzin, en kun je op elke fiets fietsen.
Ik vergelijk het altijd met auto"s(daar heb ik dan weer niets mee):
een fiat panda brengt je ook van A naar B en dat nieuwe modelletje rijdt ook gewoon met gemak 120km/h. Toch zijn er mensen die een veel duurdere auto kopen die ze absoluut niet nodig hebben......waarom?????? Schiet mij maar lek :-*
Vroeger heb ik mij verlekkerd aan die advertenties, die waren mijn leidraad bij het kopen van een nieuwe fiets. Deze keuze kan je niet uit een blaadje halen. Het is dus een combinatie van jarenlange ervaring op de fiets en daaruit de onderdelen geplukt die het beste aansluiten bij mijn rijstijl en de manier waarop ik denk dat een fiets voor mij het beste werkt.
Btw; genieten doe ik altijd zonder muziek, ik wil de natuur horen!
@Elevation, is hij daadwerkelijk geplaatst?
dussssss©