Ervaring S-tec-sports
Moderators:JJ, Beheerders
Ik heb mijn Rocky daar gekocht, voordat ik daar naar toe ging een hele mail conferentie gehad. Er werd altijd binnen een dag gereageerd op mijn mailtjes. Ben altijd vriendelijk geholpen daar. Als ik mn mtb daar naar toe breng voor een grote beurt heb ik nog nooit hoeven te betalen.
-
Re:Ervaring S-tec-sports
Gisteren bij S-tec geweest en een Minute One gekocht. Bossless en een 2005 model (volgens mij, want er zat een 2005 handleiding bij en het is een SPV evolve uitvoering, 2004 was toch gewoon SPV), voor 349 euri
;D. Goeie deal lijkt mij?

Santa Cruz schreef:
Gisteren bij S-tec geweest en een Minute One gekocht. Bossless en een 2005 model (volgens mij, want er zat een 2005 handleiding bij en het is een SPV evolve uitvoering, 2004 was toch gewoon SPV), voor 349 euri;D. Goeie deal lijkt mij?
Dr staat in de folder dat ie wel 2004 is als ie voor 349 is...
Ervaring met S-Tec; hoewel het er maar 1 is tot nu toe:
Super!
Binnen een dag afgehandeld via de mail en vervolgens een week later het pakketje binnen. De crank zelf moet ik nog installeren, maar die is ongetwijfeld goed!
Super!
Binnen een dag afgehandeld via de mail en vervolgens een week later het pakketje binnen. De crank zelf moet ik nog installeren, maar die is ongetwijfeld goed!
...echter als je daar komt en het 2004 model is op, krijg je gewoon een 2005 voor dezelfde prijs.Duckrip schreef:
Dr staat in de folder dat ie wel 2004 is als ie voor 349 is...
Voorbeeld: Freek ging naar S-tec voor een fox float RLT õf C 2004 voor ik meen 450 euri. Die was echter uitverkocht, dus kreeg hij voor hetzelfde geld een 2005(!) Fox F100(!) RL !! Kijk, dat is S-ervice!