Re:Weer een nieuw enduro frame...
Moderators:JJ, Beheerders
-
tbx , als er 2 van u enduro frames scheure , valt uwen euro dan ni van mss eens een zwaarder frame te kope voor iets ander gbruik ?

Hij heeft met die Enduro een frame waar hij zich 100% goed op voelt qua positie en handling, waarom zou hij dan iets anders nemen zolang Spec niet moeilijk doet over garantie?
Zo is het en voor het zwaardere werk heb ik mijn Big Hit.Luc schreef: Hij heeft met die Enduro een frame waar hij zich 100% goed op voelt qua positie en handling, waarom zou hij dan iets anders nemen zolang Spec niet moeilijk doet over garantie?
Hier wat foto"s van de nieuwe:

Grtz
Tbx
Re:Weer een nieuw enduro frame... FOTO AFGEWERKT!
Ik vind het verrassend dat je Crossmaxen blijven leven maar je frame de dood sterft... Can U Xplain?
Erikje
Erikje
Tbx schreef:
[de premier schreef:
al een geluk dat de garantie zo goed is... maar ze moeten wel bij spec als die dingen zo snel scheuren...![]()
Maar te zwijgen over al die gescheurde GT"s waar jullie mee rondrijden en
GEEN nieuw frame voor gekregen hebben....
Grtz
Tbx
Tbx se,
Al mijn US Made GT Zaskar LE"s plus Powerseries XL "box" zijn nog heel!
GT Zaskar Ever!
Wellicht tijd dat ze bij Merida die lasrobot eens vervangen! ;D
Demo 8
SX zul je bedoelen die Intense Tazer FS kloon!
Specialized innovate or die my arse!
Crossmax Enduro en XL zijn zeker onderschat qua sterkte en Tbx" frame gaat niet stuk omdat hij er te ruw mee omgaat, waar hij gescheurd is, is gewoon een zwak punt.Erikje schreef: Ik vind het verrassend dat je Crossmaxen blijven leven maar je frame de dood sterft... Can U Xplain?
Btw: Nice bike! ;D
Helm schreef:
Waarom ruled een frame dat scheurt?
Ruled het ook als je die scheur in je reet krijgt? :-X
Intense, GT, Specialized, Scott, Cannondale.... alles kan scheuren of breken.
Ken er genoeg....
Wel liever kleine scheurtjes in plaats van gewoon breken!!!!!!
Zolang je maar een nieuw frame krijgt is het goed.
Grzt
Tbx
-
Very nice color! Vind hem mooier als die witte!
idd zwak punt, maar spec neemt toch verantwoordelijkheid! Proper.
En aangezien ze gewoon frames in garantie blijven geven, vermoed dat dit voor hen goedkoper is dan hun R&D afdeling aan het werk te zetten om het bestaande ontwerp te verbeteren.
Ze heben toch een compleet nieuwe enduro voor 2005 ??Luc schreef: En aangezien ze gewoon frames in garantie blijven geven, vermoed dat dit voor hen goedkoper is dan hun R&D afdeling aan het werk te zetten om het bestaande ontwerp te verbeteren.
Luc schreef:
En aangezien ze gewoon frames in garantie blijven geven, vermoed dat dit voor hen goedkoper is dan hun R&D afdeling aan het werk te zetten om het bestaande ontwerp te verbeteren.
Het nieuwe frame is verstevigd op de plaats waar de mijne de scheurtjes had dus.....
(weegt nu wel 54gram meer

@Lynx: de oude enduro verkopen ze ook nog.
De nieuwe is een ander concept. :meer veerweg en ook meer light freeride...
Grtz
Tbx
dit zal toch niet hetzelfde zijn?

Jurriaan schreef:
dit zal toch niet hetzelfde zijn?
Hopelijk voor u van wel. ;D
Ga er eens mee naar de bike shop waar je hem gekocht hebt hé.
Grtz
Tbx
Exar"s Bikes & Babes zal dat zijn. Ik heb hem weer van een Limburger, dus dat zal nog lastig worden qua garantie. Beter hem met Tbx meegeven, die krijgt zo een nieuwe

Daarbij valt dat rijgedrag van Jurr behoorlijk buiten het gebied waarvoor de fiets voor bedoeld is, dus zal Specialized het altijd over dié boeg goeien. Jammer Jurr... Was best een leuke fiets... met een balhoofdshoek van 74 graden... :-*
Helaas geen foto bij de hand van Rotwild met Boxxer en 24" wiel....
Scheuren doet de Rotwild niet ondanks dit gebruik.
Het gaat over Enduro"s en scheuren. Balhoofdbuis bekijkend denk ik is dat ook een scheur...
Het is even afwachten hoe Specialized op de foto"s reageert die hun bereiken via de LBS
Scheuren doet de Rotwild niet ondanks dit gebruik.
Het gaat over Enduro"s en scheuren. Balhoofdbuis bekijkend denk ik is dat ook een scheur...
Het is even afwachten hoe Specialized op de foto"s reageert die hun bereiken via de LBS
Ik kan geen scheuren aan de fiets van Jurr ontdekken...
getver niemand ziet die scheuren incl me self. (ook de lbs niet)
door fietsen dan maar...en hopen dat de lakscheuren echte schueren worden.
naar het schijnt ontstaan de scheuren zo wel want even zoeken op internet levert meer gescheurde enduro"s op. en uit andere reactie begrijp ik da thoe langer de zadelpen hoe groter de scheur kan....rij ik toch even met een 410mm pen.
nu nog leren fietsen :-X
door fietsen dan maar...en hopen dat de lakscheuren echte schueren worden.
naar het schijnt ontstaan de scheuren zo wel want even zoeken op internet levert meer gescheurde enduro"s op. en uit andere reactie begrijp ik da thoe langer de zadelpen hoe groter de scheur kan....rij ik toch even met een 410mm pen.
nu nog leren fietsen :-X
jurriaan: vooral ook de zadelpen niet diep genoeg in de zadelbuis laten zitten.
+ het zadel iets verder naar achteren...
[quote="DeKerf"s"]
Daarbij valt dat rijgedrag van Jurr behoorlijk buiten het gebied waarvoor de fiets voor bedoeld is, dus zal Specialized het altijd over dié boeg goeien. Jammer Jurr... Was best een leuke fiets... met een balhoofdshoek van 74 graden... :-*
[/quote]
Specialized doet niet moeilijk.
Heeft mijn frame of een foto ervan nog niet gezien en het garantie frame was er op 4 dagen.
Mijn wit frame ligt nog altijd bij me thuis. Moet het nog binnendoen.
Ondertussen rijd ik al wel rond op de nieuwe.
No questions asked...
Grtz
Tbx
[/quote]
Specialized doet niet moeilijk.
Heeft mijn frame of een foto ervan nog niet gezien en het garantie frame was er op 4 dagen.
Mijn wit frame ligt nog altijd bij me thuis. Moet het nog binnendoen.
Ondertussen rijd ik al wel rond op de nieuwe.
No questions asked...
Grtz
Tbx
heu? ze hebben het frame niet eens gezien?
je bent naar je lbs gegaan zonder frame en je hebt gezegd frame is gescheurd doe maar een nieuwe, relaxed.
LBS is een goeie kerel en die wil soms wel wat regelen, is enkel geen Specialized dealer meer....
je bent naar je lbs gegaan zonder frame en je hebt gezegd frame is gescheurd doe maar een nieuwe, relaxed.
LBS is een goeie kerel en die wil soms wel wat regelen, is enkel geen Specialized dealer meer....
Jurriaan schreef:
heu? ze hebben het frame niet eens gezien?
Inderdaad, mijn LBS heeft gebeld terwijl ik erbij stond en ze stuurden het frame direct op.
Was vorige keer ook zo.
Grtz
Tbx
naar een LBS geweest en deze zegt dat het frame gescheurt is. Probleem kan zijn dat ik geen originele aankoopbon heb. En dan niet zozeer een probleem voor de LBS als wel dat Specialized daar naar vraagt.
Dinsdag neemt de LBS contact op met specialized met de vraag of ze het frame willen zien. Wel super dat deze LBS dit voor mij wil doen. Ik ben geen klant bij hun, ben naar hun gegaan omdat mijn "eigen" LBS geen Specialized dealer meer is.
Dinsdag neemt de LBS contact op met specialized met de vraag of ze het frame willen zien. Wel super dat deze LBS dit voor mij wil doen. Ik ben geen klant bij hun, ben naar hun gegaan omdat mijn "eigen" LBS geen Specialized dealer meer is.