Het grote Rocky Mountain topic
Moderators:JJ, Beheerders
ahum, dat MOET een Duitser zijn........
dusssss©
dusssss©
Re:Het grote Rocky Mountain topic
Die Rocky Mountain Edge, is dat niet gewoon een AMP B3?
@Zonoskar;
de achterkant wel jah. Kleinere framebouwers kochten in de begin jaren van het FS tijdperk gewoon een achterbrug en zette die aan een eigen creatie. Zo waren er velen die dat zo deden (Fat, DeKerf, Sycip, allemaal met een AMP achterbrug). Die Edge had een stalen versie als voorlopen (voorkant uit staal). Daar zijn er 10-15 van gemaakt. Hierboven de alu versie met de schuine zadelpenstrop. Dat was een klein detail dat mooier keek, maar gruwelijk klote werkte; je kreeg de zadelpen amper vast middels deze klemming...
de achterkant wel jah. Kleinere framebouwers kochten in de begin jaren van het FS tijdperk gewoon een achterbrug en zette die aan een eigen creatie. Zo waren er velen die dat zo deden (Fat, DeKerf, Sycip, allemaal met een AMP achterbrug). Die Edge had een stalen versie als voorlopen (voorkant uit staal). Daar zijn er 10-15 van gemaakt. Hierboven de alu versie met de schuine zadelpenstrop. Dat was een klein detail dat mooier keek, maar gruwelijk klote werkte; je kreeg de zadelpen amper vast middels deze klemming...

-
Nice Landrover Defender dude!
En ook op Maxxis:)
Mooie speel bike!
En ook op Maxxis:)
Mooie speel bike!
Maxxisbandjes bijna dezelfde hoogte ;D
Beide voertuigen worden ook voor hetzelfde gebruikt! 2 play!
Beide voertuigen worden ook voor hetzelfde gebruikt! 2 play!

dussssss©
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Das een mooi plaatje, jammer dat er niemand op die bike zit... (behalve die clown dan)
JJ schreef:
Das een mooi plaatje, jammer dat er niemand op die bike zit... (behalve die clown dan)
Ja dat blijft altijd lastig als je alleen bent

dusssss©
Dit is mijn Rocky Mountain Vertex!!

dusssss©
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Om maar weer eens oude koeien uit de sloot te vissen..

Niet mijn wielen, die moeten nog anders.
En nog een ander stuur
en dat zadel was het enige wat bij de hand was.
Heb er alleen nog maar een stukje op de straat mee gefietst maar weet niet of deze vork gaat blijven. Is iets lager dan de Marzocchi die er in zat maar mss nog te hoog. Maar daarvoor is een ritje off road nodig. In eerste instantie voelde het niet verkeerd.
En ja, het frame is echt verschrikkelijk hoog, maar op de 1 of andere manier zit ie wel lekker, tijd voor een echte tryout dus!!

Niet mijn wielen, die moeten nog anders.
En nog een ander stuur
en dat zadel was het enige wat bij de hand was.
Heb er alleen nog maar een stukje op de straat mee gefietst maar weet niet of deze vork gaat blijven. Is iets lager dan de Marzocchi die er in zat maar mss nog te hoog. Maar daarvoor is een ritje off road nodig. In eerste instantie voelde het niet verkeerd.
En ja, het frame is echt verschrikkelijk hoog, maar op de 1 of andere manier zit ie wel lekker, tijd voor een echte tryout dus!!
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hey DeKerf, heb jij nog een plaatje van jouw verschrikkelijk mooie bike??
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ja hoor:

Blauw spul is er af, maar voor de rest nog niets aan gedaan wegens te veel andere projecten (....). Canti remmen moet ik nog compleet maken en eigenlijk een breder stuur. Nadeel dat dit een Syncros van het eerste uur is, welke je niet echt gemakkelijk op de vervangingsmarkt gevonden krijgt op volle lengte.

Blauw spul is er af, maar voor de rest nog niets aan gedaan wegens te veel andere projecten (....). Canti remmen moet ik nog compleet maken en eigenlijk een breder stuur. Nadeel dat dit een Syncros van het eerste uur is, welke je niet echt gemakkelijk op de vervangingsmarkt gevonden krijgt op volle lengte.
---www.cjmedia.nl---
De overlap is spijtig aan je collectie, maar het is dan ook het énige wat er spijtig aan is, prachtig spul allemaal!wictor schreef:Crisis. En ik denken dat ik te veel geld aan fietsen uitgeef.![]()
Lijkt me wel dat je flink wat overlap hebt: ik zie minstens vier fietsen die dezelfde gebruiksdoelen voor ogen zouden kunnen hebben. Heb je niet van die dagen dat je voor je fietsen staat en niet kan beslissen welke je neemt?