http://link.marktplaats.nl/554967741
Kan er niets over vinden op RB of google..
Hoe oud is deze FSR XC?
Moderators:JJ, Beheerders
marktplaats ad bestaat niet meer...
maaruh, heb vorige week exact zo'n zelfde frame als in de link op de 2de posting aan de straat gezet in Eindhoven..... Fijn frame, lagers zijn nog goed, maar de glijbussen in de link zijn rot. Hierdoor gaat de hele achterbrug zwabberen. Niet meer te krijgen via Specialized. Wel optie via een engels club die links maakt, maar voor mij te duur om frame te redden.
maaruh, heb vorige week exact zo'n zelfde frame als in de link op de 2de posting aan de straat gezet in Eindhoven..... Fijn frame, lagers zijn nog goed, maar de glijbussen in de link zijn rot. Hierdoor gaat de hele achterbrug zwabberen. Niet meer te krijgen via Specialized. Wel optie via een engels club die links maakt, maar voor mij te duur om frame te redden.
Er zit ook nog een specifieke as in de glijlagers die helemaal verrot was/is. Zou allemaal vast wel kunnen, maar had er geen zin meer in. Setje glijbussen en een draaibankje voor afkorten en asje draaien is niet zo moeilijk..... maar heb geen draaibank tot mijn beschikking dus maar mee met de oud ijzer boer.
Heb je hem nog? Dan wil ik hem misschien wel, wat vraag je er voor en is hij nog met demper?Rinuz schreef:marktplaats ad bestaat niet meer...