Ik ben een beginnend mtb'er met inmiddels 2 jaar wielerervaring. volgend jaar wil ik wat "bekende" bergen gaan oprijden en daarom moet ik deze winter stevig doortrainen. Voor dat doel wil ik een MTB hebben en wel een bepaald model. De Surly Karate Monkey. Ik wil hem met versnellingen opbouwen maar twijfel of de set die op het oog heb wel de juiste voor derailleur heeft. Het gaat om een shimano SLX groep M660. Ik heb na het speuren op diverse fora van alles gelezen maar zie door de bomen het bos niet meer. Aangezien er op dit forum al een aantal posts stonden over de KM post mijn dan ook maar en hoop dat iemand mij kan helpen.
BTW: ik woon in de omgeving van Breda en train daar ook. op de MTB zullen het wel rondjes Dorst gaan worden denk ik. Ik ben pas sinds 2 jaar aan het fietsen nadat ik lang geleden van de fiets op de motor en in de auto ben gesprongen. Nu zit ik gewoon vol in mijn midlife ding vandaar deze acties.
Nieuw en direct een vraag..
Moderators:JJ, Beheerders
Jawel die kan je weglaten dat hoeft geen probleem te zijn. Denk alleen wel goed na over hoevel tanden je op je voorblad wilt hebben! Een 44 rijdt vast niet zo soepel als een 32
Hier stond pas een leuk artikel over in de UP/DOWN. Een aanrader als je zoiets wilt proberen/doen!

Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit