Duchenne Heroes 2010

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
Vera
Contacteer:
Duchenne Heroes 2010

Bericht door Vera » wo jan 06, 2010 4:24 pm

700 km, 7 dagen, 4 landen, 1 doel:
de strijd tegen de ziekte van duchenne

12 t/m 18 september 2010

Wie durft de uitdaging aan en schrijft zich in voor Duchenne Heroes 2010? Check www.duchenneheroes.nl voor meer info.

Vera
Contacteer:

Bericht door Vera » di feb 02, 2010 5:18 pm

Om meer inzicht te krijgen in de ziekte van Duchenne!!!

Duchenne: je zal het maar hebben!

Jeroen heeft de ziekte van Duchenne. Zijn spieren breken langzaam af en hij heeft niet lang meer te leven. ‘Maar zo lang ik nog leef, haal ik wel alles d´eruit.’ Bekijk de bijzondere ontmoeting met Jeroen in ´Je Zal Het Maar Hebben.´
Vanavond de herhaling om 22:00 uur op Ned 3! Kijken dus!

Vera
Contacteer:

Bericht door Vera » di feb 09, 2010 4:45 pm

255 (nieuwe) helden! Durf jij deze uitdaging ook aan?

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » wo feb 10, 2010 10:27 am

Ik denk dat iedereen hier inmiddels nu wel weet waar Duchenne voor staat en wat de ziekte inhoud. Daar heb je inmiddels goed je best voor gedaan, dank daarvoor. :arms:

Wellicht kan je, aangezien dit een MTB forum is, wat meer wat meer MTB gerelateerde info geven als:
-waar gaat de tocht langs
-hoe zit het met verzorging
-hoe bereid je je voor
-hoe kan je het best sponsors werven
Etc.

dusssssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Vera
Contacteer:

Bericht door Vera » wo feb 10, 2010 11:42 am

BOSS schreef:Ik denk dat iedereen hier inmiddels nu wel weet waar Duchenne voor staat en wat de ziekte inhoud. Daar heb je inmiddels goed je best voor gedaan, dank daarvoor. :arms:

Wellicht kan je, aangezien dit een MTB forum is, wat meer wat meer MTB gerelateerde info geven als:
-waar gaat de tocht langs
-hoe zit het met verzorging
-hoe bereid je je voor
-hoe kan je het best sponsors werven
Etc.

dusssssssss©
Hey Boss, ik begrijp je punt, maar op dit moment zijn we vooral bezig met het binnenhalen van deelnemers! Vanaf april gaan we het meer over het parcour hebben.
Meer informatie hierover staat natuurlijk op de site van duchenne heroes.
Als mensen tips willen hebben om te trainen en om sponsorgeld binnen te halen dan geef ik dat natuurlijk graag!!

Groeten

dirty sanches

Bericht door dirty sanches » wo feb 10, 2010 10:29 pm

waar kan je die trainings tips vinden, als ik mag vragen. aantal collega's en ik hebben plannen, kijken of het haalbaar is.

Vera
Contacteer:

Trainingstips

Bericht door Vera » do feb 11, 2010 9:41 am

De trainingstips ed. staan onder 'downloads deelnemers' op de website. Je kunt echter alleen inloggen als je staat ingeschreven. Waarschijnlijk is het makkelijker als ik je een keer bel of mail. Heb je je gegevens voor me waarop ik je kan bereiken?

Grtz,

Vera

Vera
Contacteer:

Bericht door Vera » di mar 02, 2010 12:26 pm

Goed nieuws! Al 300 mountainbikers hebben zich ingeschreven voor de vijfde editie van Duchenne Heroes. Dit betekent dat er nog 100 startbewijzen zijn! Twijfel daarom niet te lang en ga van 12 t/m 18 september de strijd aan tegen de spierziekte Duchenne.

MarcMTB

Bericht door MarcMTB » vr mar 05, 2010 11:12 am

Lijkt me een heel mooi evenement!
Maar over het sponsor bedrag? Wordt dat makkelijk gehaald door de deelnemers?
Het is in ieder geval belangrijk dat er wat word gedaan tegen Duchenne!

Vera
Contacteer:

Bericht door Vera » vr mar 05, 2010 1:21 pm

Klopt, het is zeker belangrijk dat er wat tegen Duchenne wordt gedaan!
Over het sponsorbedrag: Als deelnemers er serieus mee bezig zijn dan halen ze het bijna allemaal! We weten dat het veel geld is, maar het is te doen. Als er nog vragen zijn dan beantwoord ik die graag. Je kan ons altijd mailen naar info@duchenneheroes.nl

Het gaat hard met de inschrijvingen! Er zijn nog maar 85 startbewijzen, dus twijfel niet langer en schrijf je nú in op www.duchenneheroes.nl!

JohnnieT
Contacteer:

Op onze website kun je veel informatie vinden!

Bericht door JohnnieT » vr mar 19, 2010 11:13 pm

dirty sanches schreef:waar kan je die trainings tips vinden, als ik mag vragen. aantal collega's en ik hebben plannen, kijken of het haalbaar is.
Hey Dirty Sanches, op onze website www.time4duchenne.nl kun je e.e.a. nalezen op de Tips & Tricks afdeling. Deze is recent aangemaakt vanuit ervaringen uit het verleden. Misschien heb je er wat aan!

Grtn,

John

Vera
Contacteer:

Re: Op onze website kun je veel informatie vinden!

Bericht door Vera » ma mar 22, 2010 10:19 am

JohnnieT schreef:
dirty sanches schreef:waar kan je die trainings tips vinden, als ik mag vragen. aantal collega's en ik hebben plannen, kijken of het haalbaar is.
Hey Dirty Sanches, op onze website www.time4duchenne.nl kun je e.e.a. nalezen op de Tips & Tricks afdeling. Deze is recent aangemaakt vanuit ervaringen uit het verleden. Misschien heb je er wat aan!

Grtn,

John
Heel goed John! Staan hele goede tips bij :D

Plaats reactie