Een Elektrische Mountainbike is een milieuvriendelijke oplossing voor off-road plezier.
Aangedreven door een van de meest beproefde en betrouwbare elektrische motoren hub beschikbaar Elektrische Mountainbike geven je weinig onderhoud genot met zeer lage gebruikskosten.
Deze fietsen niet stinken, niet lekken geen olie en nemen ongeveer even veel ruimte als een gemiddelde mountainbike.
Thunder 235
De 235 is net iets voor degenen die de 357 een beetje te vet vinden. Terwijl met minder vermogen en koppel dan de 357, de 235 is een kleiner, smallere fiets en rond 25kg lichter waardoor het wendbaarder en gemakkelijker zonder moter mee te fietsen is.
Met de 2 speed intern gericht trapas geeft hij een versnelling voor trappen zonder elektriciteit en een voor trappen met de motor bij hogere snelheden. Net als de 357 vermijdt het gebruik van het kwetsbare en onderhoud hongerige deraileurs en spanners en heeft geen slappe ketting . De tijd die u niet besteed aan het onderhoud betekent meer tijd aan fietsen
crossen en freewheeling zijn hetzelfde als bij een fiets, en wanneer je het gashendel van de achterste hub motor open trekt ram je naar de maximum snelheid binnen een paar seconden. U hoeft niet te trappen als je niet wilt, maar het bij trappen verhoogt bereik, acceleratie en topsnelheid.
Elektrische output:
2kW
Mechanische output:
Hoe hard kan jij trappen?
Top Speed: (zonder bij trappen)
50km / h
Topsnelheid: (fietsen)
55km / h
Bereik: (zonder bij trappen)
20-25km
Frame:
Chromo / Hi treksterkte stalen monocoque
Remmen:
Voor - 6 Pot Hydraulische 8 "
Upgrade - 8 Pot Hydraulische 8 "
Achteroverbouw - 6 Pot Hydraulische 8 "
Upgrade - 8 Pot Hydraulische 8 "
Vering:
Front - 160mm RST Storm Air
Achteroverbouw - 200mm DNM 3way spoel / lucht
Transmissie:
2 snelheid interne VO
16 toerental beschikbaar is met de toevoeging van een deraileur.
Gewicht:
35kg
Upgrade - 8 Pot Hydraulische 8 " €280
ik ben particulier en beantwoord vragen liefst via email want voor mijn werk kan ik niet steeds gebeld worden.
mtb atb downhill crossmotor

dussssssss©