MTB Tandems verzamelen!

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » do jan 29, 2009 9:49 pm

ik zag een PM-tje voorbij komen dat we om 10:!5 afspreken. dan kan 15 minuten later dus ook voor tasja per trein

Gaan we nog tel.nr.'s uitwisselen voorhet geval dat?

TBB

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » vr jan 30, 2009 11:33 pm

Tasja en ik haken af: tasja heeft last van der knieën, heeft veel geknield gefotografeerd de afgelopen week en ook een beetje teveel gefietst...

Dus helaas, wij haken nu af, hopenlijk zijn we volgende keer er weer bij!

Veel plezier allen!

TBB

dubbelop
Contacteer:

Bericht door dubbelop » zo feb 01, 2009 1:05 pm

Als er een volgende keer komt willen wij er graag bij zijn. Wij hoorden pas vandaag tijdens de Disbergen-tocht van Bar-End dat deze tandemafspraak bestond. Kennelijk moet ik nog meer tijd online doorbrengen ;)

Als ik het goed heb geteld is het aantal niet-deelnemers al acht: Bram & Tasja, Pino & Inieminie, Joleen & Adze en Marten & Marieke. Voeg Spiff & Veeeeeeee en Lars & Ilse eraan toe en we zitten al op 12. We kunnen natuurlijk ook gewoon bij een toertocht afspreken. Dan rijden de anderen de solorijders eraf terwijl wij ze aan de achterkant van het peloton opvegen 8)

@Lars: in de modder is een tandem inderdaad lastig. Wij zijn sinds anderhalf jaar zeer tevreden met de grip van de Familie Albert (Schwalbe): Fat voor en Little achter. Er zat eerst ook een Fat achter maar de zijnoppen bleken in de Alpen steeds steentjes mee te nemen. Die slijpen van tsjing-tsjing-tsjing je frame door :cry: Die Hutchinson Octopus van Pino lijkt inderdaad wel héél doeltreffend. Dan heb je wel 1,4 kilo band aan de voorkant .....
Mvg,
Marten
www.tandemclub.nl

De Lars Cuevas

Bericht door De Lars Cuevas » zo feb 01, 2009 7:56 pm

zo, dát was leuk :-)

Rondje gemaakt over de hardbevroren en hier en daar licht besneeuwde Posbank. Met wel 2 tandems, hahaha.

T was leuk, mensen. Hulde aan Spliff en Vee, die samen een ERG mooie techniek hebben.
8) Kunnen we nog wat van leren :D

Spiff

Bericht door Spiff » ma feb 02, 2009 8:44 am

Yep we hebben leuk gereden. Hoop dat het met Ilse weer wat gaat. Is toch lelijk terecht gekomen 2 keer....
Volgende keer wat langer! We hebben na jullie vertrek nog wat lopen pielen op de hellinkjes vlak in de buurt (en ja ook nog wat vooruitgang geboekt..haha)

Plaats reactie