WHOAA gewonnen
Moderators:JJ, Beheerders
Dekerf SST voor weinig op evilbay!!!!
Custom paintjob van vorig jaar voor omgerekend 500e
Totaal verrast toen ik zag dat ik hem gewonnen had! 3 uur voor het verlopen van de deadline wat ingetikt en nu eigenlijk verbaast dat ik hem heb gewonnen...
hmmm waar nu mee af te monteren?
retro, bling, cheapo, Rohloff wellicht??
iemand een idee?
Casper
Custom paintjob van vorig jaar voor omgerekend 500e
Totaal verrast toen ik zag dat ik hem gewonnen had! 3 uur voor het verlopen van de deadline wat ingetikt en nu eigenlijk verbaast dat ik hem heb gewonnen...
hmmm waar nu mee af te monteren?
retro, bling, cheapo, Rohloff wellicht??
iemand een idee?
Casper
DeKerf
Daar heb ik ook over na zitten denken... maar eigenlijk te laat gezien... Totdat ik deze tegen kwam:

Overigens wel een foutje qua omrekenen gemaakt. Er komt 100euro bij. Nog steeds supergoedkoop als je bedenkt dat het een 2007 is die 4 maanden is gebruikt.
Wanneer ik de postbode moet verwachten weet ik niet omdat ik niet goed weet hoe ebay werkt. Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik hier iets mee doe! Het frame staat op dit moment nog in Engeland waar de ouders van een vriendje van me wonen. Ik zat er dus eigenlijk aan te denken om het frame daar naartoe te sturen en wanneer hij weer eens naar zijn ouders gaat, hem het frame mee te laten nemen.
Ik denk ook niet dat het een cheapo afmontage wordt. White naven vind ik erg mooi...
Casper
Overigens wel een foutje qua omrekenen gemaakt. Er komt 100euro bij. Nog steeds supergoedkoop als je bedenkt dat het een 2007 is die 4 maanden is gebruikt.
Wanneer ik de postbode moet verwachten weet ik niet omdat ik niet goed weet hoe ebay werkt. Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik hier iets mee doe! Het frame staat op dit moment nog in Engeland waar de ouders van een vriendje van me wonen. Ik zat er dus eigenlijk aan te denken om het frame daar naartoe te sturen en wanneer hij weer eens naar zijn ouders gaat, hem het frame mee te laten nemen.
Ik denk ook niet dat het een cheapo afmontage wordt. White naven vind ik erg mooi...
Casper
WHOAA gewonnen
Ik heb nog een PastaPower staan... Die ziet er toch iets anders uit!
Uit jouw naam maak ik op dat jij er ook één hebt?
Grt
Casper
Veel latere edit: Ik zie dat je er veel meer dan 1 hebt... Indrukwekkend lijstje. WTB, Ritchey, Bontrager, RM en Dekerf... Er is altijd baas boven baas blijkt maar weer...
Uit jouw naam maak ik op dat jij er ook één hebt?
Grt
Casper
Veel latere edit: Ik zie dat je er veel meer dan 1 hebt... Indrukwekkend lijstje. WTB, Ritchey, Bontrager, RM en Dekerf... Er is altijd baas boven baas blijkt maar weer...
Laatst gewijzigd door casper937 op ma okt 27, 2008 11:56 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: WHOAA gewonnen
casper937 schreef: Uit jouw naam maak ik op dat jij er ook één hebt?
...iets meer dan 1.
Team SL '00
Generation '96
Team/Mountain '93/'94
Suspension '95