Aankoop nieuwe fiets ( advies gevraagd)
Moderators:JJ, Beheerders
Ik ben van plan mijn thompson olympia weg te doen en een nieuwe mtb te kopen , die thompson is my wat te klein aan het worden en zijn ook wat kosten aan. Ik ben op zoek naar iets waar ik zowel op zondag gewone toertochten mee kan doen als een stevige afdaling . Het moet geen fully zijn en mijn maximumbedrag bedraagt 1000 euro . Het zou tof zijn moesten jullie wat advies kunnen geven?
Verder had ik nog een vraag ik ben 1 m 80 welke framemaat zou normaal bij mijn lengte horen?
MVG
Pieter
Verder had ik nog een vraag ik ben 1 m 80 welke framemaat zou normaal bij mijn lengte horen?
MVG
Pieter
we ride together
we die togehter
we die togehter
-
Wil je heel veel waar voor je geld en hecht je niet aan de "bekende" merken kijk dan op: http://www.canyon.com/
dusssssssss©
dusssssssss©
Even op de site gekeken van Canyon...
...maar onder de 1000 euro (budget topic-starter) is er volgens mij alleen de Yellowstone. Of zit ik verkeerd te kijken ?
Ik ken andere forums daar krijg je lijsten voor je neus waar je punt 1 Merken waar je nog nooit van gehoord hebt en 2 je bent er nog niet mee geholpen omdat je dan nog uit die lijst moet kiezen
Maar goed er zijn genoeg site met goedkope mountainbikes er op. Wel 1 ding in je achterhooft houden mocht je op internet kopen. Garantie word een probleem je kan niet zomaar naar een willekeurige zaak gaan en vragen voor garantie, Tenzij je en bijv. een speci pakt dan kan je vaak genoeg bij een speci dealer teregt voor garantie maar pak bijv. een Felt die zitten in duitsland en hebben nergen filialen zitten. Hou je dat op moet lossen weet ik niet maar daar kunnen denk ik andere meer over zeggen.
Succes met verder zoeken, als toer rijden raad ik je een IDWORX aan zijn zeer stabiel in de afdaling en klimmetjes vlieg je naar boven en af. Hier zit dan wel een prijskaartje van bijna het 3 dubelen van jou prijs maar pak je een Rohloff naaf heb je minimaal onderhoud ( wat voor veel tourders belangrijk is ) en je kan er mee gezien worden
Succes verder

Maar goed er zijn genoeg site met goedkope mountainbikes er op. Wel 1 ding in je achterhooft houden mocht je op internet kopen. Garantie word een probleem je kan niet zomaar naar een willekeurige zaak gaan en vragen voor garantie, Tenzij je en bijv. een speci pakt dan kan je vaak genoeg bij een speci dealer teregt voor garantie maar pak bijv. een Felt die zitten in duitsland en hebben nergen filialen zitten. Hou je dat op moet lossen weet ik niet maar daar kunnen denk ik andere meer over zeggen.
Succes met verder zoeken, als toer rijden raad ik je een IDWORX aan zijn zeer stabiel in de afdaling en klimmetjes vlieg je naar boven en af. Hier zit dan wel een prijskaartje van bijna het 3 dubelen van jou prijs maar pak je een Rohloff naaf heb je minimaal onderhoud ( wat voor veel tourders belangrijk is ) en je kan er mee gezien worden

Succes verder
Re: Even op de site gekeken van Canyon...
nee hoorBrewskie schreef:...maar onder de 1000 euro (budget topic-starter) is er volgens mij alleen de Yellowstone. Of zit ik verkeerd te kijken ?
kijk maar http://www.canyon.com/mountainbikes/index.html?b=146
Re: Even op de site gekeken van Canyon...
Pfieuw, staat daar even een mooie fiets!Lacer schreef:nee hoorBrewskie schreef:...maar onder de 1000 euro (budget topic-starter) is er volgens mij alleen de Yellowstone. Of zit ik verkeerd te kijken ?
kijk maar http://www.canyon.com/mountainbikes/index.html?b=146