Vragen over een nieuwe fiets...
Moderators:JJ, Beheerders
Hey,
Ik heb een vraag.
Ik wil binnekort misschien een nieuwe fiets aanschaffen.
Ik wil wel graag een full-suspension. En een beetje ook een downhill achtige fiets waar ik ook mee kan mountainbike...
Ik wil zo rond de 500 en 700 uitgeven. Hoeft niet nieuw te zijn kan ook 2de hands. Weet iemand misschien een goeie fiets? Ik hoor het graag!
Gr. Maarten
Ik heb een vraag.
Ik wil binnekort misschien een nieuwe fiets aanschaffen.
Ik wil wel graag een full-suspension. En een beetje ook een downhill achtige fiets waar ik ook mee kan mountainbike...
Ik wil zo rond de 500 en 700 uitgeven. Hoeft niet nieuw te zijn kan ook 2de hands. Weet iemand misschien een goeie fiets? Ik hoor het graag!
Gr. Maarten
Re: Vragen over een nieuwe fiets...
Voor die prijs?Mrtnrider schreef:Hey,
Ik denk niet dat je een kwaliteitsfiets voor lange tijd aanschaft. Het kan wel, maar ik denk dat je dan je geld weggoit.
Dit omdat de gekochte fiets dan zo ver gesleten is dat je dan maar kort van je aankoop plezier hebt.
Het is hetzelfde als een auto. Een Alfa 156 kun je voor €2500 aanschaffen, maar ook voor 8000! Kijken we dan naar de kwaliteit, kilometers en slijtage, dan kies ik toch voor wat doorsparen en ietwat meer uitgeven.
Ditzelfde geldt voor jouw keuze... Voor dat bedrag kun je met een hoop geluk een goede tweedehands trek-liquid frame kopen...
Waarom spaar je niet wat door en ga je dan kijken naar een enduro-klasse fiets, waar je dan ook veel en lang plezier van kan hebben.
Bedankt voor je informatie! Maar ik zit met een probleempje. Ik ben net van voetbal afgegaan om dat ik er geen zin meer in had. Mijn ouders zeiden: dat mag als je maar een nieuwe sport gaat doen. Ik heb toen gezegt dat ik dan nog wel zo ga mountainbike samen met dirt. Mijn ouders hebben toegestemd maar ik moest er wel niet te lang mee wachten... Gr. Maarten
Ik kan inderdaad een 2de hands krijgen voor weinig.Sven schreef:
Ditzelfde geldt voor jouw keuze... Voor dat bedrag kun je met een hoop geluk een goede tweedehands trek-liquid frame kopen...
Het is hetzelfde als een auto. Een Alfa 156 kun je voor €2500 aanschaffen, maar ook voor 8000! [/quote][/quote]
Alfa's zijn niet echt fijn in het zand en een afschrijving!!!!!!!
Alfa's zijn niet echt fijn in het zand en een afschrijving!!!!!!!