Erwin B. trekt zich van zijn Levenslange Schorsing niets aan
Moderators:JJ, Beheerders
-
Erwin Bakker is blijkbaar een serieuse stijfkop ofwel domme idioot
hij heeft juist levenslange schorsing gekregen maar is toch gestart bij een marathonwedstrijd België (thuex) waarin hij 27ste is geëindigd
van mij part mogen ze hem direct uit de uitslag gooien en verbieden om op elke marathon/chronorit te komen waar er iets te verdienen is
dat hij toertochten rijd daar kan ik mee leven
Bron:
http://www.adremmagazines.be/mountainbi ... ews_id=131
hij heeft juist levenslange schorsing gekregen maar is toch gestart bij een marathonwedstrijd België (thuex) waarin hij 27ste is geëindigd
van mij part mogen ze hem direct uit de uitslag gooien en verbieden om op elke marathon/chronorit te komen waar er iets te verdienen is
dat hij toertochten rijd daar kan ik mee leven
Bron:
http://www.adremmagazines.be/mountainbi ... ews_id=131
Geen 3e kans,maar ik vind dat je iemand zijn lust en leven niet mag afpakken.Dit is mijn ziens beperking van de vrijheid.Mocht hij prijzen winnen vind ik wel dat hij gewoon gedizzt moet worden.Dus,wel mee doen/rijden maar vanwege z'n achtergrond de eventuele prijzen door te schuiven aan de (dan kennelijk)later te finishen deelnemers.
Maar je kan die gozer toch niet weigeren mee te doen bij een tour/race/marathon?Dit gaat mij te ver!
Bakker rules!Misschien moet hij gaan SSen!!
Maar je kan die gozer toch niet weigeren mee te doen bij een tour/race/marathon?Dit gaat mij te ver!
Bakker rules!Misschien moet hij gaan SSen!!
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
-
dat hij aan een gewone toertocht deelneemt ok
maar nu rijd hij mee in een wedstrijd
dit is iets heel anders
en hij heeft inderdaad al 2 kansen gehad
ook had hij al eens gezegd dat hij geen marathons meer ging meerijden
dit is een slecht ding dat hij kan doen voor het beeld van de mountainbiker in het algemeen
meer heb ik er niet op te zeggen
maar nu rijd hij mee in een wedstrijd
dit is iets heel anders
en hij heeft inderdaad al 2 kansen gehad
ook had hij al eens gezegd dat hij geen marathons meer ging meerijden
dit is een slecht ding dat hij kan doen voor het beeld van de mountainbiker in het algemeen
meer heb ik er niet op te zeggen
Laatst gewijzigd door Old Manitou op za jun 10, 2006 12:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik deed ook mee aan die wedstrijd, als ik hem had herkend had ik hem de huid volgescholden. Ophoepelen die gast, dat jullie hem een hand boven het hoofd houden kan ik al helemaal niet begrijpen!!
Die gast is onze sport belachelijk aan het maken. Dat hij wil fietsen kan ik begrijpen, maar dat hij nu maar gewoon een rondje om het dorp fietst. Hij is twee keer schuldig bevonden, dus die levenslange schording is meer dan terecht!! Vorige maand stond die met z'n kop op het poduim alsof z'n neus bloedde.
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Dus als hij de eerste keer in de fout was gegaan, had hij altijd nog een kans om weer te kunnen fietsen op een gerespecteerde manier. Nu heeft hij deze kans verknalt en dat neem ik hem kwalijk.
mzzl
Gene
Die gast is onze sport belachelijk aan het maken. Dat hij wil fietsen kan ik begrijpen, maar dat hij nu maar gewoon een rondje om het dorp fietst. Hij is twee keer schuldig bevonden, dus die levenslange schording is meer dan terecht!! Vorige maand stond die met z'n kop op het poduim alsof z'n neus bloedde.
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Dus als hij de eerste keer in de fout was gegaan, had hij altijd nog een kans om weer te kunnen fietsen op een gerespecteerde manier. Nu heeft hij deze kans verknalt en dat neem ik hem kwalijk.
mzzl
Gene
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Ik wil hem echt niet verdedigen , maar als zij hem toestemming geven dan is er gewoon niks aan de hand. Misschien niet slim , zeker na zijn vorige stommiteit in D.In België schijnt hij onder zijn eigen naam nog gewoon mee te kunnen doen dit soort wedstrijden.
Dat hij terecht veroordeeld is voor EPO-gebruik , ja , maar het andere geval ( een te hoge T/E ratio , Maart 2005 ) blijft nog altijd discutable !!
Ik heb de hele diskussie hier en op MTB-sport over Erwin B. gevolgd.
Erwin is volgens mij of:
-erg dom en vergeetachtig
-een zielige leugenaar
-hij heeft een stalen plaat voor zijn kop van 3 meter.
Op mtb-sport schreef hij notabene zelf het volgende:
Laat het maar varen allemaal, mijn aktie heeft de bonden in gang gezet en deze jongen fietst nooit meer, en nooit=nooit
De volledige diskussie staat hier:
http://www.mtbsport.nl/forum/forum_post ... PN=0&TPN=4
in en in triest!
dusssssss©
Erwin is volgens mij of:
-erg dom en vergeetachtig
-een zielige leugenaar
-hij heeft een stalen plaat voor zijn kop van 3 meter.
Op mtb-sport schreef hij notabene zelf het volgende:
Laat het maar varen allemaal, mijn aktie heeft de bonden in gang gezet en deze jongen fietst nooit meer, en nooit=nooit
De volledige diskussie staat hier:
http://www.mtbsport.nl/forum/forum_post ... PN=0&TPN=4
in en in triest!
dusssssss©
<< voorbehoud: Ik zeg hiermee niks persoonlijks over Erwin , en doel ook niet op dit specifieke geval! >>
Een dergelijke kwestie moet juist aan de kaak gesteld worden. Dat hier uiteenlopende (en uiterste) meningen zijn is enkel een goede zaak. Bij gebrek aan discussie op niveau hebben we weinig gevoel voor ethiek binnen onze sport, en dat is IMHO geen goede zaak.
Als mensen zich nergens over druk maakte, en we iedere geschorste renner gewoon weer lieten rijden, dan zou doping verbieden ook geen nut hebben. Sancties zijn er om te straffen, maar ook om te ontmoedigen. Als het niemand iets uitmaakt, dan kunnen we net zo goed met z'n allen lekker raak gaan spuiten en slikken. Is de vraag of iedereen zich daar dan goed bij voelt. Sterker nog: wie overleeft 't?
Een dergelijke kwestie moet juist aan de kaak gesteld worden. Dat hier uiteenlopende (en uiterste) meningen zijn is enkel een goede zaak. Bij gebrek aan discussie op niveau hebben we weinig gevoel voor ethiek binnen onze sport, en dat is IMHO geen goede zaak.
Als mensen zich nergens over druk maakte, en we iedere geschorste renner gewoon weer lieten rijden, dan zou doping verbieden ook geen nut hebben. Sancties zijn er om te straffen, maar ook om te ontmoedigen. Als het niemand iets uitmaakt, dan kunnen we net zo goed met z'n allen lekker raak gaan spuiten en slikken. Is de vraag of iedereen zich daar dan goed bij voelt. Sterker nog: wie overleeft 't?
Vanwaar de opwinding??
Je hebt duidelijk geen mtb hart of je snapt het verhaal niet helemaal. We praten hier over het hoogste nivo van de mountainbike sport. Voor de betrokken mensen is dit hun inkomen. Als er dus iemand rond rijd die de boel bedriegt komen er minder toeschouwers, omdat ze geen zin hebben in valsspelers. Dit leid weer tot intresse vermindering van de grote sponsers. Uiteindelijk zullen wedstrijden geschrapt moeten worden omdat ze het financieel niet rond krijgen. Gevolg voor de renner is, dat hij er financieel niet meer van kan leven. Zoals gezegt dit is de top. Daarnaast int deze man prijzen geld die hij oneerlijk heeft gewonnen. Als ik prof zou zijn ze me dat behoorlijk "irriteren".
Jij zegt dus: laat die jongen fietsen. Mijn vraag is: zou jij naar een wedstrijd kijken als deze niet sportief verloopt, omdat iemand op dope rijd?
Je beoefend een sport, daarbij horen spelregels. Als een voetballer zich onsportief gedraagt krijgt hij een kaart. Bakker heeft deze regels twee maal gebroken. Resultaat is een levenslange schorsing, waar hij zich niet aan houd.
Zelf zou ik graag een boete systeem voor iedere vorm van wedstrijd waar hij aan deel neemt. Met werkelijk zo een belachelijk hoge boeteprijs dat hij zich wel twee keer bedenkt.
mzzl
Gène
Je hebt duidelijk geen mtb hart of je snapt het verhaal niet helemaal. We praten hier over het hoogste nivo van de mountainbike sport. Voor de betrokken mensen is dit hun inkomen. Als er dus iemand rond rijd die de boel bedriegt komen er minder toeschouwers, omdat ze geen zin hebben in valsspelers. Dit leid weer tot intresse vermindering van de grote sponsers. Uiteindelijk zullen wedstrijden geschrapt moeten worden omdat ze het financieel niet rond krijgen. Gevolg voor de renner is, dat hij er financieel niet meer van kan leven. Zoals gezegt dit is de top. Daarnaast int deze man prijzen geld die hij oneerlijk heeft gewonnen. Als ik prof zou zijn ze me dat behoorlijk "irriteren".
Jij zegt dus: laat die jongen fietsen. Mijn vraag is: zou jij naar een wedstrijd kijken als deze niet sportief verloopt, omdat iemand op dope rijd?
Je beoefend een sport, daarbij horen spelregels. Als een voetballer zich onsportief gedraagt krijgt hij een kaart. Bakker heeft deze regels twee maal gebroken. Resultaat is een levenslange schorsing, waar hij zich niet aan houd.
Zelf zou ik graag een boete systeem voor iedere vorm van wedstrijd waar hij aan deel neemt. Met werkelijk zo een belachelijk hoge boeteprijs dat hij zich wel twee keer bedenkt.
mzzl
Gène
Met die boetes van jou creer je alleen vreemde situaties. Zoals een verkrachter die minder straf zou kunnen krijgen dan iemand als Erwin. Dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Maar vertel mij eens waarom iemand die z'n sport ietwat geweld heeft aangedaan (understatement), deze sport niet meer zou mogen beoefenen? Als hij wil, moet ie gewoon een toertocht of marathon kunnen rijden. Hij mag (mijns inziens) alleen geen aanspraak meer maken op prijzengeld en/of titels.
Let wel: ik ben 100% tegen dope in de sport en probeer niks goed te praten in naam van Erwin, maar ik vind het gewoon een _te_ grote straf om hem uit te sluiten van alle evenementen.
Maar vertel mij eens waarom iemand die z'n sport ietwat geweld heeft aangedaan (understatement), deze sport niet meer zou mogen beoefenen? Als hij wil, moet ie gewoon een toertocht of marathon kunnen rijden. Hij mag (mijns inziens) alleen geen aanspraak meer maken op prijzengeld en/of titels.
Let wel: ik ben 100% tegen dope in de sport en probeer niks goed te praten in naam van Erwin, maar ik vind het gewoon een _te_ grote straf om hem uit te sluiten van alle evenementen.
-
Een verkrachter mogen ze van mij sowiezo aan de hoogste boom opknopen laat dat duidelijk zijn!! Net als een (serie) moordenaar etc.
Maar we hebben het hier over doping gebuik. In dit geval is hij zelfs meerdere malen betrapt op het gebruik daarvan. Dan ben je in mijn ogen toch hard aan het soliciteren op een levenslange straf die dan ook gekregen heeft. Nou hij houd zich er niet aan, dus zal hij moeten dokken.
mzzl
Gene
Maar we hebben het hier over doping gebuik. In dit geval is hij zelfs meerdere malen betrapt op het gebruik daarvan. Dan ben je in mijn ogen toch hard aan het soliciteren op een levenslange straf die dan ook gekregen heeft. Nou hij houd zich er niet aan, dus zal hij moeten dokken.
mzzl
Gene
Het EPO-gebruik heeft hij toegeven , maar de andere zaak blijft er nog altijd een die je kunt aanvechten , maar of ie zoveel geld heeft om dit te kunnen betalen , ??.
Dat ie na zijn schorsing dingen doet die , gewoonweg , in de ogen van meerdere mensen , niet kunnen , kun je omschrijven als heel dom en verwerpelijk. Tochten waar ze hem toch toestemming voor geven en hij doet mee , daar moet je mar vrede mee hebben.
Dat ie na zijn schorsing dingen doet die , gewoonweg , in de ogen van meerdere mensen , niet kunnen , kun je omschrijven als heel dom en verwerpelijk. Tochten waar ze hem toch toestemming voor geven en hij doet mee , daar moet je mar vrede mee hebben.
Bij de Bospopulaires van de Adelaar is hij als renner in ieder geval niet welkom.
BOSPOPULAIRES APELDOORN
AR&TV de Adelaar organiseert op een aantal donderdagavonden tijdens de zomertijd om 19:00 uur trainingswedstrijden voor Mountainbikers op haar nieuwe MTB-parcours in het Orderbos te Apeldoorn.
Zowel licentiehouders als niet-licentiehouders zijn welkom.
De eerste wedstrijd is op donderdag 15 Juni.
Volgende data: 29 Juni, 13 Juli, 27 Juli, 10 Augustus, 24 Augustus
De wedstrijdduur bedraagt één uur plus één ronde.
Bij voldoende belangstelling (bij vooraanmelding) wordt een aparte jeugdwedstrijd om 18:30 gehouden.
Mogelijk worden alternatieve wedstrijdvormen toegevoegd.
Prijzenschema over de gehele serie afhankelijk van deelname.
Buitenhuis stelt waardebonnen hiervoor beschikbaar.
Kleed en douchegelegenheid is aanwezig.
Wegens de beperkte capaciteit van het parcours wordt het aanbevolen vooraf (per mail) aan te melden.
MTB-licentiehouders kunnen hun startbord en rugnummer gebruiken.
Valhelm verplicht, ook bij inrijden.
Plaats: MTB-parcours AR&TV De Adelaar, Sportpark Orderbos, Apeldoorn.
Tijd: 19:00 uur, eventueel jeugd 18:30 uur, terrein open vanaf 17:00 uur.
Rugnummers: Vanaf 18:00 uur aan het parcours.
Info - aanmelden: mtb@adelaar.org
Kosten: KNWU-licentiehouders: 2 euro (per wedstrijd)
Niet-licentiehouders: 2 euro + dagkaart (per wedstrijd)
Wil je meedoen mail dan je naam, categorie (recreant/licentiehouder), eventueel KNWU-startnummer naar mtb@adelaar.org
Graag tot op de donderdagavond !
BOSPOPULAIRES APELDOORN
AR&TV de Adelaar organiseert op een aantal donderdagavonden tijdens de zomertijd om 19:00 uur trainingswedstrijden voor Mountainbikers op haar nieuwe MTB-parcours in het Orderbos te Apeldoorn.
Zowel licentiehouders als niet-licentiehouders zijn welkom.
De eerste wedstrijd is op donderdag 15 Juni.
Volgende data: 29 Juni, 13 Juli, 27 Juli, 10 Augustus, 24 Augustus
De wedstrijdduur bedraagt één uur plus één ronde.
Bij voldoende belangstelling (bij vooraanmelding) wordt een aparte jeugdwedstrijd om 18:30 gehouden.
Mogelijk worden alternatieve wedstrijdvormen toegevoegd.
Prijzenschema over de gehele serie afhankelijk van deelname.
Buitenhuis stelt waardebonnen hiervoor beschikbaar.
Kleed en douchegelegenheid is aanwezig.
Wegens de beperkte capaciteit van het parcours wordt het aanbevolen vooraf (per mail) aan te melden.
MTB-licentiehouders kunnen hun startbord en rugnummer gebruiken.
Valhelm verplicht, ook bij inrijden.
Plaats: MTB-parcours AR&TV De Adelaar, Sportpark Orderbos, Apeldoorn.
Tijd: 19:00 uur, eventueel jeugd 18:30 uur, terrein open vanaf 17:00 uur.
Rugnummers: Vanaf 18:00 uur aan het parcours.
Info - aanmelden: mtb@adelaar.org
Kosten: KNWU-licentiehouders: 2 euro (per wedstrijd)
Niet-licentiehouders: 2 euro + dagkaart (per wedstrijd)
Wil je meedoen mail dan je naam, categorie (recreant/licentiehouder), eventueel KNWU-startnummer naar mtb@adelaar.org
Graag tot op de donderdagavond !