Re:Weight Weenies nu ook een eigen frame
Moderators:JJ, Beheerders
Weight Weenies, de Duitse site voor licht mtb spul, lijkt nu een eigen frame uit te hebben!
http://www.starbike.com/images/WeightWe ... ameset.jpg
Niet duur ook!
Een set met German A GA-force Kilo vork, Syntace F99 stuurpen, Ritchey WCS Drop In headset, Ritchey WCS 32.2 mm seatpost en bolt-on zadelpenklem voor € 1299,-
Los frame met Ritchey Drop In balhoofd, Ritchey WCS zadelpen en bolt-on zadelpenklem voor € 629,-
Het naakte frame weegt in maat 19" 1347gram!
http://www.starbike.com/images/WeightWe ... ameset.jpg
Niet duur ook!
Een set met German A GA-force Kilo vork, Syntace F99 stuurpen, Ritchey WCS Drop In headset, Ritchey WCS 32.2 mm seatpost en bolt-on zadelpenklem voor € 1299,-
Los frame met Ritchey Drop In balhoofd, Ritchey WCS zadelpen en bolt-on zadelpenklem voor € 629,-
Het naakte frame weegt in maat 19" 1347gram!
Starbike heeft toch de hydraulische V-brakes van Wendler om zeep geholpen?
Grappig voor dat geld, geen spannend frame of zo.
Erikje
Grappig voor dat geld, geen spannend frame of zo.
Erikje
Waarom noem je in hemelsnaam een alu frame " graphite" ?!
wil je dat wel hebben zo"n German A voorvork? Lijkt me niet echt geweldig. Maar goed.
Ziet er niet super slecht uit. Doet alleen een beetje goedkoop aan omdat je normaal voor licht zwaar in de buidel moet tasten.
mzzl
Gène
Ziet er niet super slecht uit. Doet alleen een beetje goedkoop aan omdat je normaal voor licht zwaar in de buidel moet tasten.
mzzl
Gène
Gène schreef:
wil je dat wel hebben zo"n German A voorvork? Lijkt me niet echt geweldig. Maar goed.
mzzl
Gène
Ik ken iemand die er een heeft en die is er toch aardig tevreden over

En dat ie er goedkoop uitziet: bekijk hem eens in het echt, dan denk je er waarschijnlijk wel anders over. Moest er optisch wel even aan wennen,
maar hoe vaker ik hem zie hoe mooier ik hem vindt(de vork bedoel ik dan! ;D).
Dank je, schat.MarinTi schreef:Gène schreef:
mzzl
Gène
Ik ken iemand die er een heeft en die is er toch aardig tevreden over.
En dat ie er goedkoop uitziet: bekijk hem eens in het echt, dan denk je er waarschijnlijk wel anders over. Moest er optisch wel even aan wennen,
maar hoe vaker ik hem zie hoe mooier ik hem vindt(de vork bedoel ik dan! ;D).

Helaas zijn de German A's niet goedkoop!! Adviesprijs is 899. Ik heb er dit jaar in Willingen 1 gekocht met korting en ben idd zeer tevreden. Echte 1280 gram, goed af te stellen, zeer comfortabel en stijf genoeg (veel stijver dan Sid bv).
Looks zijn anders, maar de vork is top gemaakt. Ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad.
Aardige lui ook, heb mailcontact gehad met de hele bubs daar. Absoluut leifhebbers.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=679759
En zo ziet het eruit. Sorry voor slechte, gekantelde foto
En zo ziet het eruit. Sorry voor slechte, gekantelde foto