Iemand ervaring met Focus Killerbee?
Moderators:JJ, Beheerders
-
Heeft iemand misschien ervaring met het merk Focus en dan in het bijzonder het Killerbee frame?
Ik vind "m op de site van Focus niet terug namelijk. Ben op zoek naar een niet al te duur 20 of 21" XC-hardtail frame en heb dit frame hier in de buurt gezien voor 150 euri (nieuw), maar kan er eigenlijk niks over vinden.
Aanrader of afrader?
Ik vind "m op de site van Focus niet terug namelijk. Ben op zoek naar een niet al te duur 20 of 21" XC-hardtail frame en heb dit frame hier in de buurt gezien voor 150 euri (nieuw), maar kan er eigenlijk niks over vinden.
Aanrader of afrader?
Re:Iemand ervaring met Focus Killerbee?
Mij ervaring is dat de frame"s breken en de garantie k-t is >:(
-
- Contacteer:
iets beter uitleggen? zelf gehad? dan heb je er misschien wat aan? hoe kut garantie?

-
Shift schreef:
Mij ervaring is dat de frame"s breken en de garantie k-t is >:(
Heb je het dan over Focus-frames in het algemeen of over de Killerbee, en van welk jaar waren deze? En hoe braken de frames, door normaal of extreem gebruik?
...vragen, vragen, vragen....

Probleem: gescheurde balhoofd buis oplosing: uiteindelijk ander frame van fietsenmaker gekregen niet van focus. Ik heb geen zin om in detail te treding want ik ben echt klaar met deze mensen, ik heb gehoord dat er vaker gezijk was met dit prutmerk. Moederbedrijf Focus=Raleigh
-
tjah als het raleigh is heh =/ ik had ooit een fiets van raleigh maar de versnelling werkte vanaf het begin gewoon niet =/ gelukkig dat het niet een al te dure fiets was hij kostte 500 euro =/ maar het is gewoon zonde van het geld
-
Raleigh is toch een Engels merk? terwijl Focus meen ik een op zichzelf staand hartstikke Duits bedrijf is, maar ja, kan het nog wel een dochteronderneming zijn natuurlijk...
-
idd dat klopt.. raleigh is hardstikke failliet en engels. de naam is gekocht door het nederlandse bike totaal die er weer fietsen onder maakt.
Ik gok dat Focus uit de keuken van Derny Cycle komt, hardstikke duits dus.
verder geen ervaringen mee of zo.. Maar waarom focus, er is toch zat ander goedkoop spul te krijgen
Ik gok dat Focus uit de keuken van Derny Cycle komt, hardstikke duits dus.
verder geen ervaringen mee of zo.. Maar waarom focus, er is toch zat ander goedkoop spul te krijgen