Santa Cruz Blur
Moderators:JJ, Beheerders
Beste bikers,
Heeft één van jullie ervaring met de santa cruz blur?
Heeft één van jullie ervaring met de santa cruz blur?
Re:Santa Cruz Blur
Vriend van me heeft de Intense Spider XVP; is zelfde concept.
Is er heel erg tevreden over.
Gr.
Oz
Is er heel erg tevreden over.
Gr.
Oz
De Spider heeft wel hetzelfde concept, maar de uitvoering is compleet anders. De Blur heeft schijnbaar een iets langere bovenbuis, waardoor ie toch heel anders rijdt dan de Spider. Sommigen preferen de Spider daardoor.
/edit: er was iets met die bovenbuis
Die van de Spider is dus langer.
/edit: er was iets met die bovenbuis

Correctie: de Intense heeft een langere bovenbuis... en steilere hoeken als ik me niet vergis
Blur schijnt daardoor wat meer toergeorrienteerd te zijn...
Blur schijnt daardoor wat meer toergeorrienteerd te zijn...
Vriend van me heeft "m net aangeschaft..........geloof in UK gehaalt !!!!!
Zeurt iedereen de oren van z"n kop af hoe geweldig hij "m vind..............hem kennende zal het dus echt wel een goede koop zijn.......
later......
Zeurt iedereen de oren van z"n kop af hoe geweldig hij "m vind..............hem kennende zal het dus echt wel een goede koop zijn.......
later......
Heren,
Dat is dus wat ik zeg; is zelfde concept (van vering bedoel ik dus).
Hebben beide VPP (Intense heeft licentie gekocht van Sanra Cruz)
De Intense is inderdaad meer race georiënteerd (inderdaad (vooral)lange bovenbuis en ik geloof inderdaad ook iets steilere hoeken).
Heb met beide gereden en naar mijn idee is de Intense feller; ik vond de Blur minder fijn sturen. Maar ja; afhankelijk waarvoor je "m inzet is de Blur misschien wel beter.
Oz
De Intense is inderdaad meer race georiënteerd (inderdaad (vooral)lange bovenbuis en ik geloof inderdaad ook iets steilere hoeken).
Heb met beide gereden en naar mijn idee is de Intense feller; ik vond de Blur minder fijn sturen. Maar ja; afhankelijk waarvoor je "m inzet is de Blur misschien wel beter.
Oz
-
Oz schreef:
Heren,
Oz
Correctie, Santa cruz heeft de rechten van het VPP systeem gekocht. Er is sprake van een samenwerkingsverband tussen Santa Cruz en Intense, Intense betaalt er niet voor.
Wel mag Santa Cruz haar frames eerder op de markt brengen.