Cube rijders
Moderators:JJ, Beheerders
Aangezien Cube een nog niet heel erg bekend merk is, vraag ik mij af of er desondanks toch al een aantal mensen zijn die een fiets van het merk Cube in hun bezit hebben of hebben gehad. En als ze nu geen Cube meer rijden, waarom is dat dan zo?
Zelf rijd ik op een Cube LTD 4 met wat kleine aanpassingen (andere voorvork, bar-ends, en nog meer van die kleine aanpassingen).
Ik ben benieuwd!
Zelf rijd ik op een Cube LTD 4 met wat kleine aanpassingen (andere voorvork, bar-ends, en nog meer van die kleine aanpassingen).
Ik ben benieuwd!
Re:Cube rijders
Ik heb een Cube, en een mooie ook:)
Ik ben er zeer tevreden mee, ik zou hem zo weer kopen!
Ik ben er zeer tevreden mee, ik zou hem zo weer kopen!
Zijn er best wat. En kijk anders eens op http://forum.mountainbike.nl, daar word je er echt helemaal mee doodgegooid...(:-X)
Ik heb een lekkere cube. Ik kan nog wel een paar upgradetjes uitvoeren ( alu en titanium vijsje hier en daar )Maar qua geometrie vinnik em dik inorde. De framesets die je bij cube kunt kopen zijn ook heel praktisch en stuk goedkoper dan je anders vork en frame los zou kopen

Is inderdaad een strakke fiets!
Xal binnekort ook eens een foto van m"n eigen fiets er op zetten. k Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer mensen een Cube LTD 4 rijden....Heerlijke fiets overigens

Hier staat nog een Cube LTD3 in de schuur...van mijn broer

Is je broer ook een DP-er?
Rudie schreef:
Is je broer ook een DP-er?
Niet echt :-X
Wel een fanatieke biker dan? Of heeft ie die fiets "just for fun" ?