is inderdaad kort ... is ook maar 16 inch frame :P
E
Re:khs eindelijk af :)
Moderators:JJ, Beheerders
Hey, is cool geworden!! hoe vindt je dat ie rijdt?
Mijn KHS doet het goed, heb hem nu 2 maal in Winterberg getest maar gaat perfect. En als de mijne het goed doet moet die DH100 van jou het zeker goed doen.
Ga je ook naar het bikefestival in Bergschenhoek? dan kunnen we ze naast elkaar zetten...ha.ha
sucses,Firefox
Mijn KHS doet het goed, heb hem nu 2 maal in Winterberg getest maar gaat perfect. En als de mijne het goed doet moet die DH100 van jou het zeker goed doen.
Ga je ook naar het bikefestival in Bergschenhoek? dan kunnen we ze naast elkaar zetten...ha.ha
sucses,Firefox

Re:khs eindelijk af :) (21 kg)
bike festival zal moeilijk worden ... fiets is erg zwaar om normaal mee te kunnen rijden daar..(21 kg ) ben bij de opening geweest van bergschenhoek en pfff ... laatste paar ronden gingen pas een beetje lekker ( zou kunne dat ik me demping gewoon te zacht had staan ) wordt nog veel oefenen voor mij dan 
maar in Namen reed ""ze"" super ... goede demping en gewoon gaan met die banaan ;D
greetz
E

maar in Namen reed ""ze"" super ... goede demping en gewoon gaan met die banaan ;D
greetz
E
misschien moet je om te beginen die belachelijke tracktor banden dr eens afgooien