Re:kopie artikel mountainbike (D) gezocht...
Moderators:JJ, Beheerders
Wie o wie heeft er nog ergens op zolder of zo uitgave 4 uit 2002 van het Duitse blad Mountainbike liggen. Daarin staat een artikel over een Jekyll 600. Graag zou ik daar een kopie of scan van krijgen.
Kan iemand me daar aan helpen?
Kan iemand me daar aan helpen?
Ik zal eens voor je zoeken, ik mail je als ik het heb gevonden.
Regelen wel wat dat ik het opstuur of zo!
Regelen wel wat dat ik het opstuur of zo!
helaas ik heb hem niet. mocht er ook een test in de Bike (D) heben gestaan dan kan ik je er wellicht wel aan helpen
In April 2002 staat de Gemini 1000 en in Mei 2002 staat de Jekyll 800, maar geen 600. Zal ik de Jekyll 800 maar inscannen dan?
Vreemd,
Stond toch in het "jaartestboek" met die paarse kaft van ze. Die Duitsers zijn echt niet te vertrouwen..
Als je me die test van die 800 dan wil sturen zou erg graag...
@Jurriaan:
Van zo"n aanbod moet ik wel gebruik maken
Heb even de bike site gecheckt. Als je voor me de race-fullys test uit 3/2003 zou kunnen regelen zou ik je dankbaar zijn ;D ;D
Mazzel
Stond toch in het "jaartestboek" met die paarse kaft van ze. Die Duitsers zijn echt niet te vertrouwen..

Als je me die test van die 800 dan wil sturen zou erg graag...
@Jurriaan:
Van zo"n aanbod moet ik wel gebruik maken

Mazzel
Hmm, ik lees weer es verkeerd. Ik keek in de Bike niet in de Mountainbike
In de Bike stond dus een vergelijktest van een aantal marathon fietsen, waaronder de Jekyll 800.
/edit: maar toevallig heb ik ook de Mountainbike 4/2002 liggen. Dat is trouwens maar een heel kort testje. Ff scannen....

/edit: maar toevallig heb ik ook de Mountainbike 4/2002 liggen. Dat is trouwens maar een heel kort testje. Ff scannen....
Bedankt voor het scannen....
Had trouwens beter effe bij je binnen kunnen lopen en het blad lenen gezien de scangrootte, woon om de hoek ;D ;D
Had trouwens beter effe bij je binnen kunnen lopen en het blad lenen gezien de scangrootte, woon om de hoek ;D ;D
In de Bike feb 2004 (die nu in de winkel licht dus) staat ook een test met de Jekyll 800.