Re:Specialized P.2
Moderators:JJ, Beheerders
-
en de specialized of cannondale kopen!!! CMP :-X
Niks mis met die vork... dies sterk zat voor simpel ua... iedere vork kun je kapot krijgen... maakt niet uit op welke vork je zoekt en je ziet van alle vorken kapotte ertussen zitten... Natuurlijk is een dj 3 wel sterker dan een exr maar denk dat hij het wel volhoudt... En zocchi heeft goede garantie regelingen he ;D
mvg Ninko
mvg Ninko
Well, vandaag besteld.
Dinsdag ga ik een telefoontje krijgen hoe lang "t moet gaan duren. De verdeler had em waarschijnlijk niet op voorraad, en bestelde maar een paar keer per jaar (aldus LBS), dus ben benieuwd...

Dinsdag ga ik een telefoontje krijgen hoe lang "t moet gaan duren. De verdeler had em waarschijnlijk niet op voorraad, en bestelde maar een paar keer per jaar (aldus LBS), dus ben benieuwd...
Orkje schreef:
Een 8" schijf op een vork zonder steekas = problemen. 6" volstaat, geloof me.
Bull Shit [/b] >:( >:(
heb ook grote schijven zitten op mn psylo en zonder een 20mm as: geen enkel probleem
-
ik zou een andere tweedehandse vork kopen... remmen kan altijd nog!
kep t met miker_g meegemaakt wat gebeurt alsje bij dirten je vork breekt :-X
da wil k niet meer meemaken maar je moet t zelf weten... als een van mn vrienden met deze vork zou rondkachelen wilde ik niet met hem mee....
kep t met miker_g meegemaakt wat gebeurt alsje bij dirten je vork breekt :-X
da wil k niet meer meemaken maar je moet t zelf weten... als een van mn vrienden met deze vork zou rondkachelen wilde ik niet met hem mee....

Doh.. eind januari, wist men vandaag te melden. :"(