Giant acid & frameset...
Moderators:JJ, Beheerders
Hey mensen...
Zat net op de giant site te snuffelen en kwam de 2004 modellen tegen..
Nu is het zo: Die grappige Acid kost afgemonteerd en wel 599 euro en alleen het frame kost 499...
Hoe kan het dat er zo weinig verschil tussen de twee zit?? ik bedoel: tis allemaal troep wat er aan hangt maar voor honders euro meer?!
Of zit er soms nog een verschil tussen die twee frames?
mzzl Gemini
Zat net op de giant site te snuffelen en kwam de 2004 modellen tegen..
Nu is het zo: Die grappige Acid kost afgemonteerd en wel 599 euro en alleen het frame kost 499...
Hoe kan het dat er zo weinig verschil tussen de twee zit?? ik bedoel: tis allemaal troep wat er aan hangt maar voor honders euro meer?!
Of zit er soms nog een verschil tussen die twee frames?
mzzl Gemini
- dobbel our zero
Re:Giant acid & frameset...
wel behoorlijk wat verschillen, je hebt voor 599 niet het losse frame dat normaal 499 is. Dat losse frame is lichter en beter alu. Heb ze gezien en de mensen van giant gesproken en die vertelden dat iig.
Quido schreef:
wel behoorlijk wat verschillen, je hebt voor 599 niet het losse frame dat normaal 499 is. Dat losse frame is lichter en beter alu. Heb ze gezien en de mensen van giant gesproken en die vertelden dat iig.
Onjuist, kleur en decals zijn verschillend, frame is gelijk.
dus dat wordt een volledige fiets kopen
das niet onjuist. Beetje vreemd om een los frame van dezelfde kwaliteit zo duur te prijzen. Bouw dan in een keer een goede complete acid. Het frame van de complete acid is zwaarder dan het losse acid frame. idd verschillen ze ook van kleur, maar dat is niet het enige zoals Jan Maasbach mij daar bij Giant uitlegde.
-
bull, jan M praat alsof giant elk jaar het wiel opnieuw uitvindt, dat is gewoon een economische beslissing om dat frame veel te duur te maken. het zelfde geldt ook voor een nrs frameset. daar krijg je voor een paar euries meer ook de hele fiets er bij..
wel super is het eten elk jaar bij giant.... maar dat terzijde
- Xircuit
- Contacteer:
Zand er over schreef:

Zand er over schreef:
bull, jan M praat alsof giant elk jaar het wiel opnieuw uitvindt, dat is gewoon een economische beslissing om dat frame veel te duur te maken. het zelfde geldt ook voor een nrs frameset. daar krijg je voor een paar euries meer ook de hele fiets er bij..
volgens mij zit er wel verschil in het frame`s onderandere dat nieuwe systeem fluwide frame ?? vast fout geschreven maar daar ligt het volgens mij aan

Er zit geen verschil tussen de frames op het kleurtje na.
als je in de folder kijkt staan er andere alu frame nummers bij zou dat het verschil kunnen maken ??/
;D
;D
Fluid-forming staat ten onrechte in de folder bij de fiets (gelaste gussets).
Maar beiden AluxX 6061
Maar beiden AluxX 6061
-
Pino schreef:
Fluid-forming staat ten onrechte in de folder bij de fiets (gelaste gussets).
Maar beiden AluxX 6061
dat fluid forming is inderdaad niet gedaan bij de acid... het is overigens een proces waarbij er met behulp van oliedruk vormen in de buis worden gezet....en giant maakt alles van 6000 alu omdat dit volgens hun sterker enlichter is maar bovenal zijn ze de enigste die het goed kunnen bewerken volgens eigen zegge