Tommy schreef:
Kenosha Anchorage....Galgary....
welke wordt het?
[glow=red,2,300]Tip: Profile Deventer.[/glow] ;D :-[ :"(![]()
Tommy
nieuwe fiets
Moderators:JJ, Beheerders
-
-
Re:nieuwe fiets
Abuse that Sl*t schreef:
Nou toevallig ken ik deze stadsgenoot....... (hij heeft een lekkere zus ::) ;D ) en hij heeft nu een kenosha calgary.... het enigste wat ie er mee wil doen is een beetje 3 stoeprandjes op elkaar mee droppen en op et achterwiel fietsen..... niet zo heel bijzonder dus![]()
Hij zoekt eigenlijk gewoon een mtb waarmee je nog iets meer mee kan dan naar school fietsen dus ook een beetje het bos in![]()
[off topic]
De Lars Ceuvas wat rij je allemaal alleen xc of ook urban ??
[off topic]
- Woont die zus ook in Deventer? Leeftijd, Beschikbaar, telefoonnumer?
- Gezien zijn gebruik blijven mijn tips overanderd staan.
- Urban... Ik rij met de bike wel eens over de Brink, Bergkwartier of van de trappetjes bij het station... Maar voor de rest rij ik liever in"t bos. Holterberg, Posbank, Pas de Lona, dat soort terreinen, hahaha.
Groeten, Lars.
waarom heeft hij toch die Kenosha gekocht.....waarom reageert hij hier niet meer....ik ben toch wel benieuwd hoe hij em vindt rijden etc

-
Abuse that Sl*t schreef:
Nou toevallig ken ik deze stadsgenoot....... (hij heeft een lekkere zus ::) ;D ) en hij heeft nu een kenosha calgary.... het enigste wat ie er mee wil doen is een beetje 3 stoeprandjes op elkaar mee droppen en op et achterwiel fietsen..... niet zo heel bijzonder dus![]()
Hij zoekt eigenlijk gewoon een mtb waarmee je nog iets meer mee kan dan naar school fietsen dus ook een beetje het bos in![]()
en oja errug interresant dat over die schijfremmen ;D ;D
Die fietsenzaak waar die werkt is dus een profile zaak (nix tegen profile zaken) maar als deze zaak 1x per half jaar een mtb verkoopt met schijfremmen kun je mij niet vertellen dat ze der verstand van hebben >:( >:( >:(
[off topic]
[off topic]
ik heb ook bij een Profile zaak gewerkt, en vind het niet meer dan logisch dat er maar paar mountainbikes per jaar verkocht worden. De profile zaken zijn stadsfiets/hybide gericht. De ATB"s zijn bijzaak. Voor een ATB moet je bij een ATB zaak zijn, en alleen een noob komt bij de profile een ATB halen

Een mercedes dealer verkoopt toch ook niet alleen maar G en ML klasses? :-*
Abuse that Sl*t schreef:
[Tommy schreef:
Kenosha Anchorage....Galgary....
welke wordt het?
[glow=red,2,300]Tip: Profile Deventer.[/glow] ;D :-[ :"(![]()
Tommy

-
De Lars Cuevas schreef:
[Abuse that Sl*t schreef:
[off topic]
[off topic]
- Woont die zus ook in Deventer? Leeftijd, Beschikbaar, telefoonnumer?
- Gezien zijn gebruik blijven mijn tips overanderd staan.
- Urban... Ik rij met de bike wel eens over de Brink, Bergkwartier of van de trappetjes bij het station... Maar voor de rest rij ik liever in"t bos. Holterberg, Posbank, Pas de Lona, dat soort terreinen, hahaha.
Groeten, Lars.
[off topic]
jmmr heb je nog nooit in deventer gezien, kunnen wel een x afspreken als ik mijn mtb weer in elkaar heb......
enne ze woont in deventer
[off topic]
@ solonijn: hij heeft nu ook een kenosha calgary, hij heeft dus nog geen nieuwe gekocht, en waarom ie niet meer antwoord ??? ::)
-
Off-topic:
Uh, biken rond Deventer is goed, doe maar eens een suggestie voor een datum. Neem je die zus ook mee?
Lars
Uh, biken rond Deventer is goed, doe maar eens een suggestie voor een datum. Neem je die zus ook mee?
Lars
De Lars Cuevas schreef:
Off-topic:
. Neem je die zus ook mee?
Lars
Zou je niet meer succes in het blinden-adressenbestand maken?

-
[off topic]
datum weet ik nog niet me mtb ziet er nog een tijdje vanaf van fietsen want somige onderdelen zitten op me dual......
[off topic]
datum weet ik nog niet me mtb ziet er nog een tijdje vanaf van fietsen want somige onderdelen zitten op me dual......
[off topic]
-
Off-topic
@ Abuse: Kijk maar even. Ben zelf sowieso ook redelijk vaak weg. -> mooi brugetje -> zoals, nu je het toch vraagt, over een week: Weekje biken+racen+TDF kijken rond Alp d"Huez!
@ Pino: Nee, jij trekt volle zalen, ;D. T"is dat jij Ieniemieni toevallig in de straat had wonen...
Wat ik overigens in dit kader nog wel even een keer wil plaatsen is mijn Contactadvertentie die ik een jaar geleden heb opgesteld:
"Gezonde Hollande jongen zoek t20-25 jarig slechtziende Fysiotherapeute, goed kunnende fietsen"
Noooooit reactie op gehad, vreemd he?
volgens mij komt dit forum nooit meer on-topic...
Groeten, Lars
@ Abuse: Kijk maar even. Ben zelf sowieso ook redelijk vaak weg. -> mooi brugetje -> zoals, nu je het toch vraagt, over een week: Weekje biken+racen+TDF kijken rond Alp d"Huez!
@ Pino: Nee, jij trekt volle zalen, ;D. T"is dat jij Ieniemieni toevallig in de straat had wonen...

"Gezonde Hollande jongen zoek t20-25 jarig slechtziende Fysiotherapeute, goed kunnende fietsen"
Noooooit reactie op gehad, vreemd he?
volgens mij komt dit forum nooit meer on-topic...
Groeten, Lars
De Lars Cuevas en Bikeroo gaan samen met nog een paar gasten de Cristalp rijden.
Wens ons een behouden vaart ;D.
Bikeroo schreef:
De Lars Cuevas en Bikeroo gaan samen met nog een paar gasten de Cristalp rijden.
Dan neem ik visdraad mee ;D
-
Visdraad? ??? Geen fysiotherapeute?
...en wederom een paar stappen verder weg van het onderwerp van dit forum....
...en wederom een paar stappen verder weg van het onderwerp van dit forum....
Pino schreef:
[The Flying V schreef:Ik heb mijn Marta SL remmen (samen met een setje Crossmax SL wielen) gekocht voor 945 euro.. je gaat mij echt niet wijsmaken dat Marta SL remmen niet goed zijn.V.
Hangt ervan af waarvoor.
Al gaf je me geld toe, op m"n freerider en m"n tandem komen ze niet.
Ok Gustav M 210 voor 190 achter dan maar voor pino :-P
KoeniE schreef:
[Pino schreef:
[The Flying V schreef:Ik heb mijn Marta SL remmen (samen met een setje Crossmax SL wielen) gekocht voor 945 euro.. je gaat mij echt niet wijsmaken dat Marta SL remmen niet goed zijn.V.
Hangt ervan af waarvoor.
Als je ze over hebt... Mag ook 210 achter zijn, doen we niet kinderachtig over.
Homobroekjes, strak englad, maar remmen met ballen

Pino schreef:
[KoeniE schreef:
[Pino schreef:
[
Hangt ervan af waarvoor.
Als je ze over hebt... Mag ook 210 achter zijn, doen we niet kinderachtig over.
Homobroekjes, strak englad, maar remmen met ballen;D
ik denk dat 190 achter wel voldoende is maarre contact me

dure rommel.... check barracuda voor goede hayes dealz! :-*
Berichtjes van 2 woorden posten!
//Edit: hij zal het kopen van Hayes remmen bedoelen...
ALs je kijkt in zijn andere posts geeft hij vrij weinig feedback erbij... best jammer..
Brum schreef:
Berichtjes van 2 woorden posten!
hoezo zijn die niet zo goed dan>?
nee, hayes zijn ontzettende troep, weinig remkracht ook met 8" rotors niet. ze zijn ook altijd lek en je kunt er nergens blokken voor vinden. ze zijn dan ook veel te duur. ik zou zeker magura"s kopen!
:-*

-
- Forumbeheerder
SHIFT 00 schreef:
nee, hayes zijn ontzettende troep, weinig remkracht ook met 8" rotors niet. ze zijn ook altijd lek en je kunt er nergens blokken voor vinden. ze zijn dan ook veel te duur. ik zou zeker magura"s kopen!:-*
Das ook de eerste die da zegt.
2003 modellen zijn minder dan de ouwe, feit.
Ouwe heersen ernstig. 2e beste remmen na XT
Jan, hoe laat sliep je vannacht?
Zane

Zane