makelijkste trick
Moderator:Beheerders
wat is de makelijkste trick om mee te beginnen tijdens het jumpen met een DH bak. ( barspins dus al uitgesloten ).
ik vond een tabletop wel vet maar dat is te moeilijk
ik vond een tabletop wel vet maar dat is te moeilijk
Re:makelijkste trick
De allermakkelijkste lijkt me dan echt een Xup (of halve Xup of whatevah om geen gezeik te krijgen).
Of begin eens met zon backflip die ik in Willingen deed. ::)
Dude
Of begin eens met zon backflip die ik in Willingen deed. ::)
Dude
x up ga nie he met shiver.
o die backflip, toen je achter mij aan reed enik die triple backflip nothing maakte :P
o die backflip, toen je achter mij aan reed enik die triple backflip nothing maakte :P
(of halve Xup of whatevah om geen gezeik te krijgen).
Hmz je triple backflip nothing heb ik ff gemist. Was dat voor of nadat je mij aanreed ;D
Dude
-
probeer one hander, dan seat grab, dan alngsd achter seat grab en zo.. suiicde one hander en dan no hander
Kijk tijdens het springen gewoon achterom of haal een voet van je pedaal en zet hem voor je landing weer terug
one hander, dan seat grab, dan alngsd achter seat grab en zo.. suiicde one hander en dan no hander
kan iemand dit voor mij vertalen??? snap ik dus helemaal niks van... x-up enzo ken ik wel maar ik weet echt nie wat al die dinge beteekene.....
mvg Ninko
kan iemand dit voor mij vertalen??? snap ik dus helemaal niks van... x-up enzo ken ik wel maar ik weet echt nie wat al die dinge beteekene.....
mvg Ninko
no footers doe ik altijd van zelf al na een zware nacht in de auto slapenUrban Monkey schreef:
Kijk tijdens het springen gewoon achterom of haal een voet van je pedaal en zet hem voor je landing weer terug
@ Ninko
One Hander = Met een hand los
Seat grab = Je zadel beetpakken
suicide one hander = Met één arm gestrekt naar achteren
No hander = Met losse handjes
One Hander = Met een hand los
Seat grab = Je zadel beetpakken
suicide one hander = Met één arm gestrekt naar achteren
No hander = Met losse handjes
ff voor deze leek, een X up = .......?
jojo schreef:
ff voor deze leek, een X up = .......?
Stuur halve slag draaien zodat je armen een x maken.
Vooral moeilijk voor de dubbelkroonsrijders onder ons!
thx ;D
een x up lukt totdat mn vork mn frame raakt dus het is weer geen x up
-
de naam "one hander" zegt toch ge oeg? en seat grab, dan weet je toch dat je je zadel moet vastnemen? of kun jij echt geen fuck engels?
/-up (slash-up)
;D ;D ;D
;D ;D ;D
-
hey henkie, jij moet met jou fiets gewoon no-footers gaan leren, maakt toch niet uit hoe je land.

idd, no footers zijn easy te leren, igewoon op platte grond. Doe een bunnyhop, en net na je de fiets omhoog hebt getrokken (met je voeten), laat je je pedalen los. Je duwy nu met je armen je stuur terug naar beneden (dus hoogste punt bunny hop), nu kan je je voeten terugzetten en landen.
stino schreef:
idd, no footers zijn easy te leren, igewoon op platte grond. Doe een bunnyhop, en net na je de fiets omhoog hebt getrokken (met je voeten), laat je je pedalen los. Je duwy nu met je armen je stuur terug naar beneden (dus hoogste punt bunny hop), nu kan je je voeten terugzetten en landen.
Shinguards aan te raden.
[ot]Stino, heb jij je pedalen zo omgebouwd dat ze niet doordraaien als je je voeten eraf haalt?[/ot]
-
nee, ik heb ze zo niet omgebouwd dat ze toch wel vanzelf terugkomen onder je voeten, hoe wou jij anders op je trappers landen?
Terrible_One schreef:
nee, ik heb ze zo niet omgebouwd dat ze toch wel vanzelf terugkomen onder je voeten, hoe wou jij anders op je trappers landen?
Die mag je uitleggen? Tis makkelijker dat je pedalen zo blijven staan als dat je ze achterliet toch?
dat denk jij, maar jij heb kleine testicelsTerrible_One schreef:
hey henkie, jij moet met jou fiets gewoon no-footers gaan leren, maakt toch niet uit hoe je land.![]()
nee ik heb ook niets aan mijn pedalen veranderd, het is de manier waarop je je voeten lost die bepaalt of je pedalen beginnen te spinnen of zo