??? 180 ???
Moderator:Beheerders
halo< ik ben de laatste tijd aant oefenen op 180 maar k geraak maar 90º ver wat moet k doen of watdoe k fout (k ga al schiun op de schans)
grtz FLY BOX psk heb het over :180 in de lucht
grtz FLY BOX psk heb het over :180 in de lucht
Re:??? 180 ???
Mee kijken, doe jij je 180 naar links dan moet je naar links mee kijken doe je hem naar rechts kijk je mee naar rechts.
-
net voordat je de transitie verlaat moet je al een klein beetje indraaien en meekijken.................................de rest gaat vanzelf............................................en nou niet verwachten dat "t de eerste keer lukt ;D ;D
-
veel plezier met wielen spaken en spaken spannen
-
probeer je achterkant eens weg te zwiepen dan kun je hem veel sneller rond gooien. natuurlijk ook gewoon de voorkant draaien he
-
hoezo met spannen van spaken als je schuin land gaat het dan zeker kapot ofzo????
wnat ik wil het ook gaan doen (kan het al maar nog niet echt dat ik weer terug kan komen met zon roll back dingetje)
wnat ik wil het ook gaan doen (kan het al maar nog niet echt dat ik weer terug kan komen met zon roll back dingetje)
-
Komt echt nie zo vaak voor, je moet gewoon die achterkant weg zwiepen. En in het begin niet zo hard gaan, scheelt wielen.
Bertus
Bertus
k heb hem juist onder de knie op den platten ;D k moet nog enkel de fakie/back ride oefenen
ik heb m eerst geleerd met mn voet te zetten en vervolgens mn bike 180grad te draaien (truk heeft n naam, maar k kom er niet op). Vervolgens blijf je proberen en na n tijd kan die voet gewoon weg.
als je die kan, kan je m ook op een jump. bij mij lukt m al op een drop van enkele treden, enkel de back ride wil nie echt macheren >:(
ik heb m eerst geleerd met mn voet te zetten en vervolgens mn bike 180grad te draaien (truk heeft n naam, maar k kom er niet op). Vervolgens blijf je proberen en na n tijd kan die voet gewoon weg.

als je die kan, kan je m ook op een jump. bij mij lukt m al op een drop van enkele treden, enkel de back ride wil nie echt macheren >:(
-
- Contacteer:
da flow schreef:
k heb hem juist onder de knie op den platten ;D k moet nog enkel de fakie/back ride oefenen
ik heb m eerst geleerd met mn voet te zetten en vervolgens mn bike 180grad te draaien (truk heeft n naam, maar k kom er niet op). Vervolgens blijf je proberen en na n tijd kan die voet gewoon weg.![]()
das een footplant of een boneless...
tnx voor de tips
ik vind ze ook handig
ik vind ze ook handig

180 bestaat uit 2 delen:
-achterover trekken, waarbij je je voorkant indraait
-afzetten, in de lucht je achterkant doordraaien.
Als je 180s into fakie wilt doen moet je wel je evenwicht goed leggen bij de afzet, wat neer komt op jezelf om laten vallen voor de sprong.. maar dit leer je gaandeweg
-achterover trekken, waarbij je je voorkant indraait
-afzetten, in de lucht je achterkant doordraaien.
Als je 180s into fakie wilt doen moet je wel je evenwicht goed leggen bij de afzet, wat neer komt op jezelf om laten vallen voor de sprong.. maar dit leer je gaandeweg
merci voor de tips k zal ze kunne gebriuke
post er nog maar plz
greetz FB

post er nog maar plz
greetz FB
-