dubbels
Moderator:Beheerders
-
Re:dubbels
mijn standaard antwoord op dp kan volgens mij "wat?" worden
dus:
wat?!
dus:
wat?!
flippie schreef:
mijn standaard antwoord op dp kan volgens mij "wat?" worden
dus:
wat?!
hij zegt dat ie niet goed dubbels kan springen. Hij geraakt er over, maar niet echt hoog. Hij wil hoger springen

--> antwoord: ik heb dat probleem ook gehad, er is reeds een topic over (tijdje gelede): http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... 81;start=0
in t begin is t wel interessant, na een tijd wordt het dikke zever (no probs, is hier normaal)
-
heeft iedereen int begin, gewoon harden aanzetten en als je voelt dat je voorwiel na het topje van de oploop in de lucht gaat aan je stuur trekken. de rest volgt eigenlijk vanzelf. suc6
Groetjes Bertus
Groetjes Bertus
Twenty Four dude 0ss schreef: de rest volgt eigenlijk vanzelf.
was dat maar. nu trek ik aan mijn stuur ma ga ik heel fel met mijn achter wiel na beneden
-
benen intrekken en stuur naar beneden duwen...
heb je eiglijk die topic al eens gelezen die ik je aangewijst heb???
daar staat alles in, gewoon tegen je lancering duwen en eventueel pompen in de lucht.
daar staat alles in, gewoon tegen je lancering duwen en eventueel pompen in de lucht.
min of meer
hier is wat je doet, want ik had het zelfde probleem.
Begin met het springen van een lange tafel, dat is bultje op, vlakke top voor 1-5 meter, en dan een landing. Zo begin je heel veilig omdat je overal kunt landen. Na een week spring je dat dat ding met je ogen dicht.
Tijd om de " fear-factor " toe te passen, want dat is het bij dubbels, je bent bang in het midden te landen en whoppa ::), je graaft dus een gat in je tafel, te beginnen bij het begin net achter de "launch" als dat allemaal nog goed gaat, graaf je een gat erin waar in je kunt staan en you f*cking nail it again and again ;D
thats the trick mate
Begin met het springen van een lange tafel, dat is bultje op, vlakke top voor 1-5 meter, en dan een landing. Zo begin je heel veilig omdat je overal kunt landen. Na een week spring je dat dat ding met je ogen dicht.
Tijd om de " fear-factor " toe te passen, want dat is het bij dubbels, je bent bang in het midden te landen en whoppa ::), je graaft dus een gat in je tafel, te beginnen bij het begin net achter de "launch" als dat allemaal nog goed gaat, graaf je een gat erin waar in je kunt staan en you f*cking nail it again and again ;D
thats the trick mate
merci
keep coming
keep coming