360
Moderator:Beheerders
hoe draai ik een 360(eerst 180 op voorwiel en dan 180 op achterwiel)
die eerst 180 op mn voorwiel is goed te doen alleen die andere 180 op t achterwiel is lastig ik kom niet verder als 90
hoe moet je dus die laatste 180 draaien,bepaalde houding?
die eerst 180 op mn voorwiel is goed te doen alleen die andere 180 op t achterwiel is lastig ik kom niet verder als 90
hoe moet je dus die laatste 180 draaien,bepaalde houding?
Re:360
Je draait maar een deel echt op je achterwiel...in het laatste deel geef je je achterwiel een zwieper. Goed...dat is de makkelijke manier, het kan ook anders.
Als je draait, zorg dan dan je vrij verticaal komt te staan, dan kun je heel snel een groot deel van de cirkel afmaken. Het laatste stukje bereik je door echt de kant waar je naartoe draait op te hangen. Vergt wat meer oefening. Op het laatst moet je tegengewicht gebruiken (nederlands?) zodat je niet omvalt.
JD
Als je draait, zorg dan dan je vrij verticaal komt te staan, dan kun je heel snel een groot deel van de cirkel afmaken. Het laatste stukje bereik je door echt de kant waar je naartoe draait op te hangen. Vergt wat meer oefening. Op het laatst moet je tegengewicht gebruiken (nederlands?) zodat je niet omvalt.
JD
-
Je moet het zo veel mogelijk met O-benen doen!
-
voorrem pakken 180 draaien, dan faky en dan terug180 ist makkelijkst.
oefenen op lichten bergaf dan gaat faky beter lukken. veel oefenen dan zal t wel lukken.
oefenen op lichten bergaf dan gaat faky beter lukken. veel oefenen dan zal t wel lukken.
-
en pas op met uw bakkes....
Feaky kan pijn doen, groot verzet gebruiken in begin...
Feaky kan pijn doen, groot verzet gebruiken in begin...
-
ja redelijk groot maar niet te he. want als je achteruit rijdt werken uw versnellingen andersom en met een groot verzet ga je weinig omwentelingen moeten maken me de trappers terwijl je achteruit rijdt
je moet je erin draaien vooraleer je je achterrem neemt. Ik geef meestal maar een trek aan men stuur waardoor ik ondertussen zonder achterrem kan draaien. (beide kanten.)
Maar, vraagje van mij:
Heeft iem. ervaring met meer den 180° te draaien op voor of zchterwiel? En, niet uit een schans of quarter he. Maar los op de flat.
Slu
Maar, vraagje van mij:
Heeft iem. ervaring met meer den 180° te draaien op voor of zchterwiel? En, niet uit een schans of quarter he. Maar los op de flat.
Slu
-
de laatste 180 op t achterwiel moet je zo doen:
probeer achteruit te rijden en achteruit te trappen en dan langzaam draaien en plots beginnen voorwaarts trappen ( soort van pedal kick) veel oefenen is de boodschap!! oefen op een lichte bergaf dan lukt da achteruit rijden beter
probeer achteruit te rijden en achteruit te trappen en dan langzaam draaien en plots beginnen voorwaarts trappen ( soort van pedal kick) veel oefenen is de boodschap!! oefen op een lichte bergaf dan lukt da achteruit rijden beter

Chmod schreef:
jaja, daar ben k bijna, maar op voorwiel wil da wel ni zo mee
wat dan wel helpt is over je schouder kijken waar je naar toe wilt...en ook gelijk door gaan zo gauw je achterwiel de grond raakt, probeer die snelheid erin te houden