Hey,
Ik wil dus een nieuwe wall ride leren alleen weet ik niet hoe ik hem moet doen.
Ik moet dus de ramp op rijden en dan me achterwiel tegen de wall aan (me voorwiel niet die moet gewoon van de wall afblijven) en dan weer terug de ramp in springen.
Maar how the fuck moet ie ???
Bepaalde wall ride
Moderator:Beheerders
-
Re:Bepaalde wall ride
ja, je wil walltaps leren; in the promise waarschijnlijk. Je moet het dan wel gewoon leren op die wallride met kwarterpipe ervoor, met die bank ervoor(bij de curved wallride) schiet niet op. dan moet je eerst leren om met allebei je wielen ertegen aan. (zo hoog mogelijk, is makkelijker met terugspringen). , dus met beide wielen zonder te rijden. En dan daarna met alleen je achter wiel. belangrijk is dat je echt recht omhoog aan komt en verder is het het zelfde principe als een tailtap(op het dek van een kwarter).
Thanx,
Ik heb al geprobeerd om met beide wielen er eerst tegen aan te gaan, maar dat is al lastig. En je moet toch al weer een half meterje van die wall afspringen wil je in de ramp landen. Maarja eerst met beide wielen der tegenaan oefenen. Maar moet ik niet een beetje horizentaal op die wall dan staan lijkt mij toch makkelijker terug springen dan dat ik er recht tegenaan moet jumpen en dan weer terug de ram in, snap je.
Ik heb al geprobeerd om met beide wielen er eerst tegen aan te gaan, maar dat is al lastig. En je moet toch al weer een half meterje van die wall afspringen wil je in de ramp landen. Maarja eerst met beide wielen der tegenaan oefenen. Maar moet ik niet een beetje horizentaal op die wall dan staan lijkt mij toch makkelijker terug springen dan dat ik er recht tegenaan moet jumpen en dan weer terug de ram in, snap je.
je moet gewoon al een kwart draai ik de lucht
en dan bonk!!!met je achter wiel tegen de wall
en dan achter wiel weer in halen
ja ik heb ze bij promise park geleerd
nouja geleerd doe ze alleen in dat park de walltab
en dan bonk!!!met je achter wiel tegen de wall
en dan achter wiel weer in halen
ja ik heb ze bij promise park geleerd
nouja geleerd doe ze alleen in dat park de walltab