zoals topic aangeeft
in 2015 ga ik naar frankrijk n de buurt van Marseille.
De vrouw vind het een prima idee dat ik mijn bike meeneem dus maw:
Wie weet wat leuke routes/plaatsen om te biken aldaar!
2015 bij marseille
Moderator:Beheerders
bij Cassis kan je echt super zalig biken! En je vrouw zal het strand ook wel leuk vinden
De calanques tussen marseille en cassis zijn ook schitterend. Ik denk dat er ook een offroad track is van de "route des cretes"
Ik heb niet direct online info. Als je op google niets vindt, geef je maar een seintje

Ik heb niet direct online info. Als je op google niets vindt, geef je maar een seintje

-
Sluit ik me volledig bij aan, calanques is top! Ook om te klimmen btw, enorm veel routes. De Franse importeur van intense, Vtopo maakt routegidsjes, en hebben ook een iPhone app met kaartfunctie. Narbaix cycleservice heeft ook veel ervaring daar.
Zoek termen op vimeo; intense, dan zie je er video's tussen staan en natuurlijk ff op Facebook bekijken.
Veel plezier,
Ralph.
Zoek termen op vimeo; intense, dan zie je er video's tussen staan en natuurlijk ff op Facebook bekijken.
Veel plezier,
Ralph.
maar dat geeft helemaal niet erg...
Hou er rekening mee dat de Calanque vaak dicht zijn in de zomer ivm brandgevaar, dan riskeer je een enorme boete. Wat dan vaak nog wel open is zijn MTB routes bij de Mt St Victoire bij Aix an Provence. Aix is ook niet verkeerdracingralph schreef:Sluit ik me volledig bij aan, calanques is top! Ook om te klimmen btw, enorm veel routes. De Franse importeur van intense, Vtopo maakt routegidsjes, en hebben ook een iPhone app met kaartfunctie. Narbaix cycleservice heeft ook veel ervaring daar.
Veel plezier,
Ralph.