Funn Weekend Winterberg
Moderator:Beheerders
In mei gaan we een lang weekend naar Winterberg.
We zijn van plan om daar de fietsen te huren ( de rest hebben we)
Welke fieten verhuren ze daar en in welke staat zijn ze eigenlijk???
We zijn van plan om daar de fietsen te huren ( de rest hebben we)
Welke fieten verhuren ze daar en in welke staat zijn ze eigenlijk???
-
Ik en een maat gaan er ook in de mei vakantie heen.
We overnachten daar in de jeugdherberg.
En deze fietsen verhuren ze er : Bergamont Straithline Team DH, Giant Glory 0, Nicolai ION ST, EMANON DH. Dit zijn dan de downhill bikes en daar zit zover ik weet altijd een boxxer op.
De freeride bikes : Bergamont Big Air Team, Giant Faith 0, Gaint Reign SX.
Wat voor vork daar op zit weet ik niet is in iedergeval 180 mm.
Ook kan je er nog 4x bikes en dirtbikes en tourbikes huren maar ik neem aan dat je dat niet gaat doen. (De staat is zover ik weet gebruikt maar niet mishandeld gewoon goed duits onderhouden
)
Dit zijn de prijzen :
Dagen Tourbike 4 X- Dirt- Freeride Downhill
1/2 Dag 17,00 € 21,00 € 31,00 € 41,00 €
1 Dag 21,00 € 31,00 € 41,00 € 51,00 €
Je kian er overgens ook bescherming enzo huren maar dat is allemaal niet zo duur alleen de lift is iets wat nog wel prijzig is.
Mischien kom ik je daar wel tegen.
En ik hoop dat je wat aan deze reactie hebt
We overnachten daar in de jeugdherberg.
En deze fietsen verhuren ze er : Bergamont Straithline Team DH, Giant Glory 0, Nicolai ION ST, EMANON DH. Dit zijn dan de downhill bikes en daar zit zover ik weet altijd een boxxer op.
De freeride bikes : Bergamont Big Air Team, Giant Faith 0, Gaint Reign SX.
Wat voor vork daar op zit weet ik niet is in iedergeval 180 mm.
Ook kan je er nog 4x bikes en dirtbikes en tourbikes huren maar ik neem aan dat je dat niet gaat doen. (De staat is zover ik weet gebruikt maar niet mishandeld gewoon goed duits onderhouden

Dit zijn de prijzen :
Dagen Tourbike 4 X- Dirt- Freeride Downhill
1/2 Dag 17,00 € 21,00 € 31,00 € 41,00 €
1 Dag 21,00 € 31,00 € 41,00 € 51,00 €
Je kian er overgens ook bescherming enzo huren maar dat is allemaal niet zo duur alleen de lift is iets wat nog wel prijzig is.
Mischien kom ik je daar wel tegen.
En ik hoop dat je wat aan deze reactie hebt

Al is de auto nog zo snel de downhiller achterhaalt hem wel.
Ik raad wel aan om de fietsen zelf nog even te controleren als je er mee gaat rijden. Want soms zijn ze wel zo gierig op geld te vragen voor speling op het balhoofd achteraf (weet ik uit eigen ervaring) Voor de rest zijn het inderdaad top fietsen om mee te rijden daar!
Wie het wiel 2x uitvind kan een fiets bouwen
-
Die huurfietsen zijn, voor zover ik gezien heb, echt goed in orde (heb zelf enkel in Malmedy een Solid Mission 9 gehuurd, maar daar werd ik niet bepaald gelukkig van...).
Mijn ervaring is wel dat huurfietsen over het algemeen nogal hard zijn afgesteld (banden en dempers) om te voorkomen dat mensen de boel stuk rijden, dus hou daar wel rekening mee.
De beschermende kleding die je daar kan huren is ook wel goed in orde. Gouden tip is wat mij betreft om wel meteen complete set bescherming te huren (voor zover jullie die zelf nog niet hebben).
Voor het verblijf: ik heb een weekeind in pension Talsicht gezeten: erg relaxed, Nederlandse mensen, je kan de fietsen in de afgesloten garage kwijt en spotgoedkoop voor wat je er voor krijgt...
VEEL PLEZIER!!
Mijn ervaring is wel dat huurfietsen over het algemeen nogal hard zijn afgesteld (banden en dempers) om te voorkomen dat mensen de boel stuk rijden, dus hou daar wel rekening mee.
De beschermende kleding die je daar kan huren is ook wel goed in orde. Gouden tip is wat mij betreft om wel meteen complete set bescherming te huren (voor zover jullie die zelf nog niet hebben).
Voor het verblijf: ik heb een weekeind in pension Talsicht gezeten: erg relaxed, Nederlandse mensen, je kan de fietsen in de afgesloten garage kwijt en spotgoedkoop voor wat je er voor krijgt...
VEEL PLEZIER!!
Assumption is the Mother of all Fuck Ups
-
-
Ja, hoor. Nog 1: heet niet Talsicht, maar Talblick:
http://www.zoover.nl/duitsland/noordrij ... sion/fotos
Ik denk dat ik weer mijn bed in duik...
http://www.zoover.nl/duitsland/noordrij ... sion/fotos
Ik denk dat ik weer mijn bed in duik...
Assumption is the Mother of all Fuck Ups