2 Alpes Overnachtingen

Fietsvakanties en populaire mountainbike gebieden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Jay Kay
2 Alpes Overnachtingen

Bericht door Jay Kay » di dec 21, 2010 12:20 pm

Hallo,

ik ben misschien al wat ver aan het vooruitkijken (maar wat moet je anders met zo'n sneeuw-weertje? :) )
Maar weet er iemand gezellig en goedkope overnachtings mogelijkheden in of rond Les Deux Alpes (juni 2011) ?

Zowel de cross country fiets als de downhill zou meegenomen worden. Zou maw dus het bikepark én omliggende streek willen aandoen, een mid-week, laat ons zeggen.

Zelfde vraag trouwens voor Lac Blanc.

Ook zelfde vraag voor Winterberg. Ik ben echter ban dat 3 volle dagen winterberg - enkel het bikepark dan - wat teveel van het goede gaat zijn. Is de streek daar een b eetje leuk om enduro/cross country-gewijs te verkennen? (ik ben een noob. op duitsland gebied :) )
grts,
J.
You probably heard we ain't in the prisoner-takin' business; we in the killin' Nazi business. And cousin, business is a-boomin'.

Pino

Bericht door Pino » di dec 21, 2010 12:28 pm

Liften gaan meestal pas laatste weekend juni open. Kijk voor campings in het dal rond Bourg d'Oisans.

Lautje

Bericht door Lautje » di dec 21, 2010 1:30 pm

De uitgepijlde routes rond Winterberg zijn verre van uitdagend, ga dan echt liever kijken in de Ardennen oid.

year

Bericht door year » di dec 21, 2010 2:55 pm

Hoi,

afgelopen zomer op deze camping geweest: http://www.champ-du-moulin.com/en/welcome.html

Was erg goed. Hebben ook appartementen. Ligt in het dal achter Les 2 Alpes. Naast de lift omhoog naar Les 2 Alpes. Komt ook een rode route van het downhill parcours uit. Verder ligt de camping in een dood lopend dal wat erg mooi is. Ook goed toeven op de CX bike. En je rijdt zo even ri de Alpes 2 Huez.

Winterberg: http://www.bb-winterberg.com/nl/
Is van een Nederlands echtpaar. Erg mooi en schoon.

Plaats reactie