freeride in chili

Fietsvakanties en populaire mountainbike gebieden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
bighit76
freeride in chili

Bericht door bighit76 » ma nov 16, 2009 5:29 pm

ik ga in februari voor vier weken naar chili om te freeriden in de andes....javascript:emoticon(':cowboy:')
zij er op dit forum mensen die al eens in die omgeving geweest zijn, al dan niet om te fietsen?

zou het leuk vinden om wat ervaringen uit te wisselen.

met groeten!!

daniel

dnuz

Bericht door dnuz » ma nov 23, 2009 5:48 pm

nice. Ben zelf 4 weken in Patagonie geweest en verder qua Andes in Bolivia, Peru en Colombia, maar alleen in Bolivia wat mogelijkheden gevonden om te fietsen. Andes zijn fantastisch en met een goede organisatie zal je er geweldig kunnen fietsen. Wel lastig om zelf wat te regelen en daar goede huurfietsen / gidsen te vinden..

maar: jij hebt al een en ander geregeld?

-Dennis

bighit76

freeride in chili

Bericht door bighit76 » zo dec 06, 2009 4:26 pm

zeker, mijn eigen dh-bak gaat mee en ik ga eerst een dag of wat in bikepark la parva rondhangen(net buiten santiago de chile), kijken of ik een tocht met wat anderen/ locals kan maken.

verders eigenlijk op fietsgebied geen verdere plannen, we gaan ook nog twee weken patagonie doen maar dan te voet en per bus....

nog tips dan?

grtz daniel

xxtreme1979
Contacteer:

Bericht door xxtreme1979 » wo dec 16, 2009 3:23 pm

Hoi daniel,

Vet hoor, eens wat verderop met de dh bike. Ga je alleen, en hoe kom je op het idee juist daar te gaan biken. Ik hoor er graag wat meer over.

Ik heb zelf op een opgevoerde xc fiets heel ecuador gezien, was echt een waanzinnige ervaring.

In de laatset Dirt stond een interview met Chris Winter, hij organiseerd mtb trips over de hele wereld, zo ook naar Chili: http://www.ridebig.com/trip_peru_incadh.php
http://www.ridebig.com/trip_peru_unforgettableandes.php

Misschien kan je die organisatie eens mailen.

Succes en veel plezier!

Plaats reactie