Groepsaccomodatie Winterberg
Moderator:Beheerders
Voor komend april willen we met onze groep van zo'n 30 mountainbikers een weekend naar Winterberg.
Heeft iemand ervaring met groepsaccomodatie aldaar?
Rob
Heeft iemand ervaring met groepsaccomodatie aldaar?
Rob
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me". Uit "De renner" van Tim Krabbé.
Je hebt daar een hotel die kost 17,50 pp/pn incl ontbijt. ben alleen de naam kwijt. misschien staat hun advert op de site van winterberg bike park.
Ook een idee is te kijken voor NL hotelhouders die zitten daar ook en die zijn best bereid om groeps korting te geven.
Hoop je voor zover ik kon geholpen te hebben en probeer te googlen of de VVV te raad plegen...of "op pad" van de ANWB.
Cheers Rik.
Ook een idee is te kijken voor NL hotelhouders die zitten daar ook en die zijn best bereid om groeps korting te geven.
Hoop je voor zover ik kon geholpen te hebben en probeer te googlen of de VVV te raad plegen...of "op pad" van de ANWB.
Cheers Rik.
Ride it like you stole it!
Hadden een flyer hangen bij de shop, ben alleen ook de naam kwijt. Meende iets met Sporthotel ....Rik_B schreef:Je hebt daar een hotel die kost 17,50 pp/pn incl ontbijt. ben alleen de naam kwijt.
(als iemand die weet, zou me interesseren; ik zie nl. besparingspotentieel...)
Winterberg heeft zelf een redelijk site, met de mogelijkheid op hotels/pensions e.d. te zoeken (en evt. ook te boeken).Hoop je voor zover ik kon geholpen te hebben en probeer te googlen of de VVV te raad plegen...of "op pad" van de ANWB.
-
- Contacteer:
[quote="Cheeta] Meende iets met Sporthotel ....
[/quote]
Ik denk dat je het sportinternaat bedoelt......de goedkoopste gelegenheid om met een grote groep te logeren/ontbijten(individueel kan natuurlijk ook).
Heb er afgelopen seizoen een nacht doorgebracht en ik moet zeggen......goedkoop en goed!!!Op een kleine 10 minuten van het bikepark (met de auto).Het was dacht ik inderdaad €17.50 p.p.p.n incl.ontbijt.
Website heb ik niet kunnen vinden,een telefoonnummer heb ik wel.
Daarvoor kan je me een PM sturen.
Grtzzz.
[/quote]
Ik denk dat je het sportinternaat bedoelt......de goedkoopste gelegenheid om met een grote groep te logeren/ontbijten(individueel kan natuurlijk ook).
Heb er afgelopen seizoen een nacht doorgebracht en ik moet zeggen......goedkoop en goed!!!Op een kleine 10 minuten van het bikepark (met de auto).Het was dacht ik inderdaad €17.50 p.p.p.n incl.ontbijt.
Website heb ik niet kunnen vinden,een telefoonnummer heb ik wel.
Daarvoor kan je me een PM sturen.
Grtzzz.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!