freeriden in de ardennen

Fietsvakanties en populaire mountainbike gebieden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dirty maus
freeriden in de ardennen

Bericht door dirty maus » wo nov 29, 2006 1:28 pm

heej ik wil aankomende zomer met een vriend van me een fietsvakantie naar en in de ardennen maken iemand die dit al eens gedaan heeft en tips voor verblijfsplaatsen ezno heeft en plaatsen waar we egt heen zouden moeten gaan e.d. ? jullie zouden ons hier heel erg mee helpen grtz maus

(p.s. we zijn allebij 17 8) dus ook niet de rijkste :oops: we willen ongv 60/70 km per dag rijden en dan een campingkje pakken voor de overnachting en dan verder)
Giant XTC 850
Giant Sierra Nevada
Rocky Mountain RM7 DH

MasterDisaster

Bericht door MasterDisaster » do nov 30, 2006 12:07 pm

Ik ben van plan om binnen niet al telange tijd ook eens de ardennen tebezoeken met een groepje vrienden en vriendinnen, Ben ook wel benieuwd naar informatie :)

(maar dan wel met de auto en een busje heen :) )

dirty maus

Bericht door dirty maus » do nov 30, 2006 2:15 pm

we hebben een iets ander plan gemaakt we gaan me de trein naar maastricht en dan verder op de fiets richting spa daar zitten 3 campings en op de camping waar wij gaan staan zijn ook fietsen te huur er zijn downhill en freeride tochten en andere mountainbike tochten het zit dus vlak bij spa en per persoon in juli augustes inc eten treinreis en camping komen wij op 250 euro uit als je info wilt moet je me maar toevoegen voor de site van de camping en dergelijke grtz iemand nog tips om andere locaties te proberen?
Giant XTC 850
Giant Sierra Nevada
Rocky Mountain RM7 DH

Bittah Pupil

Bericht door Bittah Pupil » wo dec 06, 2006 9:13 am

He Dirty Maus, welke downhill/freeride tochten zijn er bij Spa te vinden? Heb je wat meer informatie, bijv. website?

dirty maus

Bericht door dirty maus » wo dec 06, 2006 11:19 am

http://www.campingspador.be/ardennen/ne ... iviteiten/ en dan staat er ergens in het midden downhillen alleen het plaatje klopt niet egt :lol: naar die camping willen wij gaan en er is zoals te zien genoeg mtb actie in de omgeving :evil:
Giant XTC 850
Giant Sierra Nevada
Rocky Mountain RM7 DH

Rubenio

Bericht door Rubenio » wo dec 06, 2006 11:51 am

j kunt ook in een trekkershut op een camping overnachten, dat kost niet veel en je kunt m op slot gooien zodat j niet de hele tijd je fiets mee moet leuren :arms:

zie:

http://www.trekkershutten.nl/

dirty maus

Bericht door dirty maus » wo dec 06, 2006 12:23 pm

ja een trekkershut is een goede optie alleen wij nemen een tentje want trekkershutten is meestal voor 1 of 2 nachten en wij gaan 2 weken 8) maar voor de trektocht is dat wel het slimste jah
Giant XTC 850
Giant Sierra Nevada
Rocky Mountain RM7 DH

Plaats reactie