hey,
ik ga komend weekend naar La Roche om er 2 dagen te biken.
Weet er iemand een leuk hotel/pension waar je ook met je bike welkom bent. Het liefst iets wat betaalbaar is, want is zit niet te wachten op luxe ....als er maar een bed klaar staat.
Welke routes zijn de absolute aanraders? Ik heb 8 routes gevonden, varierende van 8 tot 25 km en 275 hm.
De bedoeling is om er 2 op een dag te doen, of 3 kleinere.
La Roche en Ardenne
Moderator:Beheerders
Re:La Roche en Ardenne
Ga naar Remouchamps. En ga dan naar ccr.nl. En neem dan route Theux. Zou de mooiste route in de Ardennen moeten zijn.
Zelf heb ik niet zoveel ervaringen met de routes maar ik kan je wel vertellen dat dit een erg mooie route is. De camping/appartementen van ccr zijn ook erg relaxed. Wel ff van tevoren bellen of er nog plek is.
Ik zat ook met La Roche in mijn hoofd maar het werd Remouchamps en ik kan je vertellen dat ik er geen spijt van heb. Super weekend gehad.
Zelf heb ik niet zoveel ervaringen met de routes maar ik kan je wel vertellen dat dit een erg mooie route is. De camping/appartementen van ccr zijn ook erg relaxed. Wel ff van tevoren bellen of er nog plek is.
Ik zat ook met La Roche in mijn hoofd maar het werd Remouchamps en ik kan je vertellen dat ik er geen spijt van heb. Super weekend gehad.
Er zijn meer plaatsen waar je een superweekend kunt hebben, toch.
La Roche is ook best OK. En je kan er kamperen, niemand die zeurt wanneer je je bike langs je bed wilt hebben
TheManiac kent het kaartje al, misschien zijn er hier nog wel een paar xc"erts die er iets aan hebben.
Er schijnen nieuwe routes te zijn in L.R.
Wie weet daar iets van?
La Roche is ook best OK. En je kan er kamperen, niemand die zeurt wanneer je je bike langs je bed wilt hebben

TheManiac kent het kaartje al, misschien zijn er hier nog wel een paar xc"erts die er iets aan hebben.
Er schijnen nieuwe routes te zijn in L.R.
Wie weet daar iets van?
Een vriend van mij is er 2 weken geleden heen gegaan. Hij had het over 8 routes, net zoals in de oude situatie dus. Of de nummering of een deel van de routes aangepast is weet ik niet, was voor hem namelijk ook de eerste keer dat hij daar was.
De foto`s zagen er top uit!
De foto`s zagen er top uit!
Hee ........
Voor mij een van de leukste gebieden daar in La Roche
Meestal staan we daar op een camping dus altijd de bike naast je bed als je wil .Ik zet ze in m"n Chevy Van makkelijker en veiliger
Maar de tochten daar vindt ik totaal oke
Wij doen 2 of 3 korte of een combi van lang en kort
Maar de VVV in La Roche hebben goeie kaarten voor weinig
Succes en veel fun
Greetzzz 8)angel
PS lekkere gezellige eet tentjes ook daar
Voor mij een van de leukste gebieden daar in La Roche

Maar de tochten daar vindt ik totaal oke
Wij doen 2 of 3 korte of een combi van lang en kort
Maar de VVV in La Roche hebben goeie kaarten voor weinig
Succes en veel fun
Greetzzz 8)angel