Ik ga daar dit jaar voor de 11e keer alweer naartoe, alleen dit jaar gaat voor het eerst m`n fiets mee, een vriend van mij gaat ook mee dus lijkt het me wel handig om te weten of er nog vette trails of parcourtjes in de buurt zijn, iemand die vaker daar in de buurt komt en plekken weet.
En we verblijven op een camping, hoe zou ik dan het beste me fiets kunnen beschermen tegen diefstal enzo, in m`n tent, of ergens anders?
iemand?
alvast bedankt.
zuid frankrijk, omgeving greoux les bains, (esparron du verd
Moderator:Beheerders
-
Re:zuid frankrijk, omgeving greoux les bains, (esparron du v
Ooit een keer geweest in die omgeving, was echter wel iets meer naar het noord oosten. was in St. Jurs (noordelijk van Lac de st Croix). In deze omgeving zijn daadwerkelijk wel mtb routes uitgezet, niet allemaal even goed aangegeven maar wel mooie routes.
Heb als het goed is nog wel een kaartje hier thuis liggen, zal een kijken of ik die kan vinden.
Bike goed opslot zetten of in de auto gooien. Ligt eraan hoe druk de camping is. Wat ik wel zou doen is je bike extra verzekeren tegen diefstal e.d. kost nog geen euro per dag.
Heb als het goed is nog wel een kaartje hier thuis liggen, zal een kijken of ik die kan vinden.
Bike goed opslot zetten of in de auto gooien. Ligt eraan hoe druk de camping is. Wat ik wel zou doen is je bike extra verzekeren tegen diefstal e.d. kost nog geen euro per dag.
Re:zuid frankrijk, omgeving greoux les bains, (esparron du v
Ben daar vorig jaar geweest,koop gewoon een staf kaart van de omgeving en zie waar de GR"s liggen (wandelpaden) je kan gerust op het asfalt klimmen en dan afdalen via de GR"s,voor de rest heb je alleen stevige benen en een pak ballen aan je lijf nodig.