2015 bij marseille

Fietsvakanties en populaire mountainbike gebieden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
MICHEL UIT BERG
2015 bij marseille

Bericht door MICHEL UIT BERG » wo dec 17, 2014 8:48 pm

zoals topic aangeeft

in 2015 ga ik naar frankrijk n de buurt van Marseille.
De vrouw vind het een prima idee dat ik mijn bike meeneem dus maw:

Wie weet wat leuke routes/plaatsen om te biken aldaar!

fredo

Bericht door fredo » za dec 20, 2014 1:18 pm

bij Cassis kan je echt super zalig biken! En je vrouw zal het strand ook wel leuk vinden :) De calanques tussen marseille en cassis zijn ook schitterend. Ik denk dat er ook een offroad track is van de "route des cretes"

Ik heb niet direct online info. Als je op google niets vindt, geef je maar een seintje ;)

racingralph

Bericht door racingralph » za dec 20, 2014 3:48 pm

Sluit ik me volledig bij aan, calanques is top! Ook om te klimmen btw, enorm veel routes. De Franse importeur van intense, Vtopo maakt routegidsjes, en hebben ook een iPhone app met kaartfunctie. Narbaix cycleservice heeft ook veel ervaring daar.

Zoek termen op vimeo; intense, dan zie je er video's tussen staan en natuurlijk ff op Facebook bekijken.

Veel plezier,

Ralph.
maar dat geeft helemaal niet erg...

off

Bericht door off » di feb 24, 2015 5:57 pm

racingralph schreef:Sluit ik me volledig bij aan, calanques is top! Ook om te klimmen btw, enorm veel routes. De Franse importeur van intense, Vtopo maakt routegidsjes, en hebben ook een iPhone app met kaartfunctie. Narbaix cycleservice heeft ook veel ervaring daar.

Zoek termen op vimeo; intense, dan zie je er video's tussen staan en natuurlijk ff op Facebook bekijken.

Veel plezier,

Ralph.
Hou er rekening mee dat de Calanque vaak dicht zijn in de zomer ivm brandgevaar, dan riskeer je een enorme boete. Wat dan vaak nog wel open is zijn MTB routes bij de Mt St Victoire bij Aix an Provence. Aix is ook niet verkeerd

Plaats reactie