Harz Braunlage
Moderator:Beheerders
Mijn zoon 13 doet aan bmx en sinds vorige jaar downhill. Hij wil volgende jaar veel oefenen en eventueel aan enkele wedstrijden meedoen. Een week Winterberg is in het voorjaar al geboekt.
In de zomer wil ik naar de Harz. In Braunlage is een bikepark. Kan hij samen met mij en zijn neef zich daar 2weken goed vermaken? Alternatieven in de buurt?
Weet iemnad een goed vakantiehuisjes voor 4 personen in de buurt van het
Gr. Steven
In de zomer wil ik naar de Harz. In Braunlage is een bikepark. Kan hij samen met mij en zijn neef zich daar 2weken goed vermaken? Alternatieven in de buurt?
Weet iemnad een goed vakantiehuisjes voor 4 personen in de buurt van het
Gr. Steven
Je hebt er 4 'parken' binnen redelijke afstand van elkaar: Braunlage, Hahneklee, Schulenberg (alleen in het weekend open) en een downhilltrack in Thale.
2 weken lijkt me wat veel, maar met ook eens een dagje niks doen kan je je er prima vermaken denk ik.
Voor 2 weken zou ik zelf wat verder weg gaan, maar weet natuurlijk niet wat je overwegingen zijn om 'maar' naar midden Duitsland te gaan.
2 weken lijkt me wat veel, maar met ook eens een dagje niks doen kan je je er prima vermaken denk ik.
Voor 2 weken zou ik zelf wat verder weg gaan, maar weet natuurlijk niet wat je overwegingen zijn om 'maar' naar midden Duitsland te gaan.
- richard_librium