bike vakantie in les gets
Moderator:Beheerders
hallo, ik en een paar vrienden zouden graag naar les gets gaan tijdens het bouwverlof om t freeriden downhillen of gewoon een xc tje doen...
We zouden een chalet huren voor 6 of 8 man.
is er iemand die ons wat informatie of tips kan verschaffen over verblijf in de nabijheid van de lift (dat we geen 10 km ver moeten rijden voor te kunnen starten) of over andere zaken .
Wij dachten voor dit met een reisbureau te doen maar eerst wou ik wat info winnen bij jullie..
We zouden een chalet huren voor 6 of 8 man.
is er iemand die ons wat informatie of tips kan verschaffen over verblijf in de nabijheid van de lift (dat we geen 10 km ver moeten rijden voor te kunnen starten) of over andere zaken .
Wij dachten voor dit met een reisbureau te doen maar eerst wou ik wat info winnen bij jullie..
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... t=les+gets
hier staat al heel wat info.
Gevonden via zoekfunctie
hier staat al heel wat info.
Gevonden via zoekfunctie

-
Morzine for sure! Super dh track, als je met de lift naar boven gaat en je rijdt de andere kant de berg af zit je zo in Les Gets en als je terug wil naar Morzine rij je over de weg terug naar beneden. Dorp is inderdaad veel gezelliger.Snorro schreef:Morzine overwogen? Veel gezelliger qua stad/dorp, en je zit wat centraler. Uitstapjes naar b.v. chatel zijn dan ook wat makkelijker te maken
-
- Contacteer:
Re: morzine
Khebber zelf een dikke week gezete kzal men email adres in pm sture as ge info wil ( voeg me toe via msn )janne schreef:ok gasten merci, tzal dan morzine worden hé
Kgaan daar ne keer wa info over proberen te vinden...