Camping Leogang
Moderator:Beheerders
Hoi,
Ik ben op zoek naar een goede camping in Leogang. Liefst natuurlijk zo dicht mogelijk bij het bike-park.
Ik kan niets vinden. Wie kan me helpen?
Merci.
Ik ben op zoek naar een goede camping in Leogang. Liefst natuurlijk zo dicht mogelijk bij het bike-park.
Ik kan niets vinden. Wie kan me helpen?
Merci.
Ik zo dan meer richting Zell am See gaan, dan zit je precies tussen Saalbach en Leogang in.
Zell am See > Leogang = 19KM
Zell am See > Saalbach = 18KM
Zell am See is een leuke plaats waar je een lekker meer hebt om te kunnen zwemmen, wat ik me er van herinner waren daar wel campings.
Wij gaan over 2 weken naar Saalbach.
Zell am See > Leogang = 19KM
Zell am See > Saalbach = 18KM
Zell am See is een leuke plaats waar je een lekker meer hebt om te kunnen zwemmen, wat ik me er van herinner waren daar wel campings.
Wij gaan over 2 weken naar Saalbach.
Parkeerterrein in Leogang is 1 grote camping.
Toen ik er was hebben wij gekampeerd in Zell am See. Prima camping aan zuid oost zijde van het meer. Wat drukkere camping aan noordkant. Ook in Kaprun is een camping.
Veel dichterbij zal lastig vinden zijn. Vanaf Zell am See zit je +/- 45min in de auto om naar Leogang te rijden.
have fun, is mooi daar!!
Toen ik er was hebben wij gekampeerd in Zell am See. Prima camping aan zuid oost zijde van het meer. Wat drukkere camping aan noordkant. Ook in Kaprun is een camping.
Veel dichterbij zal lastig vinden zijn. Vanaf Zell am See zit je +/- 45min in de auto om naar Leogang te rijden.
have fun, is mooi daar!!
keybone collector!!!
-
-
Aan het begin van Zell am See gezien vanaf Leogang heb je rechts van de doorgaande weg een prive camping zitten, a 6 euro per nacht incl douche en stroom. 2 personen. Naam weet ik effe niet meer. Staat minimaal aangegeven langs de weg.
Laatst gewijzigd door ELVIS op zo jul 06, 2008 7:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.
hey
ik was van plan deze grote vakantie naar leogang te gaan met een vriend om te biken.ik had hotel geboekt maar gisteren kregen we telefoon dat hotel(arenahotel) volgeboekt was.weet iemand van jullie anders nog een hotel vlakbij het bikepark dat je met jetair of zo van die dingen kan boeken?
bij voorbaat bedankt
wouter
ik was van plan deze grote vakantie naar leogang te gaan met een vriend om te biken.ik had hotel geboekt maar gisteren kregen we telefoon dat hotel(arenahotel) volgeboekt was.weet iemand van jullie anders nog een hotel vlakbij het bikepark dat je met jetair of zo van die dingen kan boeken?
bij voorbaat bedankt
wouter
-
- degoe
- Contacteer:
parkeerplaats gaat prima,als je een wat dikkere mat meeneemt om op te slapen(is nog steeds geen oplossing voor een week of meer).als haringen kan je ook gewoon grote schroeven gebruiken en die met akkuboor in de grond schroeven,werkt prima.
Staan toiletten op de parkeerplaats die de hele nacht open zijn en je kan er tot 17:30 douchen tegen betaling.
groeten degoe.
Staan toiletten op de parkeerplaats die de hele nacht open zijn en je kan er tot 17:30 douchen tegen betaling.
groeten degoe.