hoi is er hier mss al iemand gaan rijden in de treken van deze berg,
ik zit er namelijk van de zomer met mn bikie weet er iemand of de mont ven toux zelf over downhill/ freeridepistes beschikt?
of gwn de singletrackwandelpade afrace ook de moeite?
bedankt grtz lokke
Mont vent toux
Moderator:Beheerders
Is ook een bikepark in de buurt, www.bikeparkcolorado.com Tevens zijn er op en rond de berg ook routes. Als je de zoekfunctie gebruikt hier op het forum vind je nog wel meer informatie. o.a. veel foto's
succes
succes
keybone collector!!!
Bike park colorado is niet echt spannend. Tenzij je wil gaan dirten. Er is een mini four(two)crossbaan, maar die is ook niet je van het.
Christian Taillefer is wel erg behulpzaam in het geven van routetips. Hij heeft deze zomer mij een kopie van een stafkaart gegeven, met daarop 2 supervette trails ingetekend (stonden niet op de kaart namelijk). Helaas moet je zelf omhoog fietsen of iemand met de auto laten shuttelen.
Mont ventoux schijnt aan de kant van bedoin erg gaaf te zijn om af te dalen, maar volgens mij weet TBX daar meer over. Zelf heb ik een afdaling naar Sault gereden. Deze was, op enkele plaatsen na, niet bijzonder spectaculair.
Bij Apt en Gargas (zie zoekfunctie) kun je wel erg gaaf biken. Erg veel singletrails, al zul je er wederom zelf voor moeten zorgen dat je boven komt. Is niet zo heel ver van de Ventoux vandaan.
Volgens mij is www.cheminprive.com al ergens genoemd voor wat XC routes, waar wel erg gave afdalingen inzitten.
alvast veel plezier deze zomer!
Christian Taillefer is wel erg behulpzaam in het geven van routetips. Hij heeft deze zomer mij een kopie van een stafkaart gegeven, met daarop 2 supervette trails ingetekend (stonden niet op de kaart namelijk). Helaas moet je zelf omhoog fietsen of iemand met de auto laten shuttelen.
Mont ventoux schijnt aan de kant van bedoin erg gaaf te zijn om af te dalen, maar volgens mij weet TBX daar meer over. Zelf heb ik een afdaling naar Sault gereden. Deze was, op enkele plaatsen na, niet bijzonder spectaculair.
Bij Apt en Gargas (zie zoekfunctie) kun je wel erg gaaf biken. Erg veel singletrails, al zul je er wederom zelf voor moeten zorgen dat je boven komt. Is niet zo heel ver van de Ventoux vandaan.
Volgens mij is www.cheminprive.com al ergens genoemd voor wat XC routes, waar wel erg gave afdalingen inzitten.
alvast veel plezier deze zomer!
ok thnx in elk geval, maar in bikepark colorado heb je daar verder nog iets? dus naast die fourcross heb je iets van northshoregedeelte of funride of dh ofzo want voor enkel dirt is het idd niet echt de moeite.
en die mr Taillefer is de eigenaar van dit bikepark of waar vind ik hem?
Tbx heeft mij idd al zeer goed geholpen voor de afdaling langs bedoin!
in elk geval bedankt voor de tips
mvg lokke
en die mr Taillefer is de eigenaar van dit bikepark of waar vind ik hem?
Tbx heeft mij idd al zeer goed geholpen voor de afdaling langs bedoin!
in elk geval bedankt voor de tips
mvg lokke